I co im zrobisz… nic. Szukaja na kazdym kroku kasy. Bo jak sie rozdaje na prawo i lewo to trzeba zabrac tym co pracuja i zarabiaja.Nie zmienia to faktu, że rozliczanie auta w JDG jest u nas... chore (delikatnie to ujmując). Ale to temat na dłuższą dyskusję, a i tak za wiele nie zmieni. Wrzuciłem tylko info, bo sprawa świeża, a część osób pewnie kalkuluje leasing właśnie z wykupem prywatnym.
nie wiem jak naklejki mojego elektryka, ale mnie na przykład ostatnio kazali przysłać zdjecia tabliczek do projektu z dofinansowaniem UE, 5 lat temu, kontrola trwałości, i dobrze że wisiały bo bym miał 1 dzień żeby nowe kombinować. Więc niektórzy to sprawdzająJa się załapię a naklejka o dofinansowaniu będzie co najwyżej w ramce tablicy rejestracyjnej. NFOŚ i tak nie ma możliwości tego sprawdzić a wszelkie inne służby mają to zapewne w d.
Na ramce tablicy rejestracyjnej nie może być. Zobacz post #5.Ja się załapię a naklejka o dofinansowaniu będzie co najwyżej w ramce tablicy rejestracyjnej. NFOŚ i tak nie ma możliwości tego sprawdzić a wszelkie inne służby mają to zapewne w d.
”stary” panasonic i LG miały podobną pojemność. Skąd te info o szybszej degradacji LG?Jeszcze wczoraj były dostępne na stronie TESLA.com TESLE 3 LR 2021 ale z bateriami z 2020r wersje demo do 50km w cenie 235 900zł. Dzisiaj już 241 900zł. Co ciekawe w mojej ocenie starsza wersja z Panasonikiem i tak jest lepsza od LG 2021 teoretycznie większej pojemności. po 2 latach i tak Panasonik wyjdzie na prowadzenie z uwagi na szybszą degradację LG. Jedynie zakup z bateriami Panasonika 2021 wypada lepiej o te 5%.