Dopompuj koła w swoim samochodzie

rawier

Posiadacz elektryka
Jeżeli faktycznie opona cała to według mnie nie ma innej opcji - albo tak jak pisze @Michal masz małe pęknięcie (upierdliwe, bo czasochłonne chyba że na miejscu spawają) albo powietrze ucieka przez czujnik. Nie wiem w jaki sposób u mnie to zdiagnozowali natomiast po diagnozie radzili by jechać do serwisu Tesli by oni to poprawili bo bali się, że jak odkręcą na siłę to coś tam pęknie (albo już jest pęknięte). Dopiero jak powiedziałem że ewentualne uszkodzenie biorę na klatę to poprawili.
 

Michal

Moderator
Teraz przy tych śniegach i roztopach tyle się pojawiło dziur i to pod kałużami (nie widać ich), że łatwo w jakąś wpaść.
Ja chyba dorobiłem się pęknięcia ścinając trochę zakręt w prawo przez taką kałużę i spadając w dziurę za krawężnikiem. Prędkość niska ale uskok duży i cały impet uderzenia poszedł w felgę.
Przy czym teraz chyba pęknięcie zamarzło, bo powietrze nie schodzi :)
 
Last edited:

xcszuv

Zadomawiam się
Dzięki za podpowiedzi jednak przyczyną była standardowa. Z zewnątrz. za.nic nie było widać wbitego gwoździa o długości ok 8 mm. Dopiero.po zdjęciu opony i bardzo dokładnym. prześwietleniu wyszło gdzie jest przebicie ok.1 mm ( sam czubek) praktycznie niewidoczny. zobaczcie na zdjęciu.
Opona naprawiona od środka z przeciągnięciem na zewnątrz .
Myślę że temat zalatwiony na tą chwilę
 

Attachments

  • received_341676548688047.jpeg
    received_341676548688047.jpeg
    538,7 KB · Liczba wyświetleń: 35

Michal

Moderator
Żeby wykryć takie rzeczy pryska się całość opony woda z mydłem i widać gdzie się pieni. Zaczynasz oczywiście od uszkodzeń widocznych.
 

xcszuv

Zadomawiam się
Nie próbowałem tej metody ale nie wiem czy by coś wyszło utrata ciśnienia to 0.1 max.0.2 bara na 10 dni teraz to sprawdziłem bo zrobiłem zdjęcia
 

Michal

Moderator
Bąbelek się pojawi i będzie rosnąć, więc na pewno by wyszło
 
Top