Dostawy Y Juniper - 2025

PAIT

Fachowiec
@PAIT zrob zdjecie Twoich felg i opon ? Jak tam z rantem ? Zakladam ze masz 19 cali w LR AWD.

Jutro jak nie zapomnę to zrobię. Ale z tego co pamięć wzrokowa nie myli to faktycznie rant opony tym razem osłania felgę. Jutro się upewnie.

@PAIT, a czy mógłbyś zrobić test matrixów z Junipera? Najlepiej porównać z iq light z Golfa (o ile miałeś):)

Planuje nagrać taki film.

Miałem w Golfie IQ.Light i byłem z nich bardzo zadowolony.
Generalnie Matrixy w Tesli póki co niezbyt mi siedzą. Spodziewałem się znacznie więcej po technologii Tesli. Liczyłem, że mając dwie frontowe kamery, z czego jedna nieszerokokątna o wysokiej rozdzielczości to wykrywanie aut z przeciwka będzie działać lepiej niż z Golfie z kamerą jak znam życie 720p.

Pod względem jasności są delikatnie gorsze niż w Golfie, pod względem wykrywanie aut i wygaszania ich są.. zauważalnie gorsze. Wolniej wykrywają, gorzej wykrywają i często jak już wykryją pojazd z naprzeciwka to po chwili go gubią i mrugają kilka razy po nim... 🤨 Wstyd mi ich używać.. xD
Liczę na rychłe aktualizacje związane z tymi światłami. Pół biedy, że chociaż są jaśniejsze od 3 HL, bo tamte światła to dla mnie porażka. Sam algorytm wykrywania pojazdów może się zmienić, jasność i jakość lamp jest "niezmienialna".
 

PAIT

Fachowiec
Taką perełkę udało mi się wczoraj przeżyć. Zwróćcie uwagę na ciężarówkę jadącą przede mną. Jak słabo wygasza segmenty, na końcu mruga po niej.

Kamery były fabrycznie skalibrowane, ale wczoraj usunąłem tę kalibrację z nadzieją, że może coś się poprawi. Ten film jest już po ponownej kalibracji.

 

inter

Pionier e-mobilności
Taką perełkę udało mi się wczoraj przeżyć. Zwróćcie uwagę na ciężarówkę jadącą przede mną. Jak słabo wygasza segmenty, na końcu mruga po niej.

Kamery były fabrycznie skalibrowane, ale wczoraj usunąłem tę kalibrację z nadzieją, że może coś się poprawi. Ten film jest już po ponownej kalibracji.

W HL dla mnie działają OK.
W nowym Y są nowe światła, pewnie nie do końca dopracowane.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Taką perełkę udało mi się wczoraj przeżyć. Zwróćcie uwagę na ciężarówkę jadącą przede mną. Jak słabo wygasza segmenty, na końcu mruga po niej.

Kamery były fabrycznie skalibrowane, ale wczoraj usunąłem tę kalibrację z nadzieją, że może coś się poprawi. Ten film jest już po ponownej kalibracji.

Takie sytuacje mi się czasem zdarzały w Y ale jak pojazd był dobre 200-300 metrów z przodu

Mi te światła w Juniperze wyglądają niestety na gorsze niż w 3 HL. A 3 HL ma gorsze od zwykłej 3 z matrixami. Poczekajmy na test bjorna.
 

PAIT

Fachowiec
Takie sytuacje mi się czasem zdarzały w Y ale jak pojazd był dobre 200-300 metrów z przodu

Mi te światła w Juniperze wyglądają niestety na gorsze niż w 3 HL. A 3 HL ma gorsze od zwykłej 3 z matrixami. Poczekajmy na test bjorna.

Ja poprzednim Y nie jeździłem w nocy, więc nie mam porównania. Porównywałem 3HL do mojego Golfa i wypadały słabo, teraz porównuje Y Juniper do mojego Golfa i wypadają lepiej (pod względem jasności).
No nic. Nie łamiemy się 😅
 

Hermes

Posiadacz elektryka
Ja mam Y z 2024 roku i nie zaobserwowałem takich sytuacji.
Jedynie co, to oślepia czasem te jadące z naprzeciwka TIRy, jeśli są jezdnie oddzielone zielenią albo wysoką barierką.
 

krycho

Nowy na Forum
Taką perełkę udało mi się wczoraj przeżyć. Zwróćcie uwagę na ciężarówkę jadącą przede mną. Jak słabo wygasza segmenty, na końcu mruga po niej.

Kamery były fabrycznie skalibrowane, ale wczoraj usunąłem tę kalibrację z nadzieją, że może coś się poprawi. Ten film jest już po ponownej kalibracji.

Panowie, myślicie, że to kwestia update’u softu czy bardziej problemy sprzętowe. Mam nadzieje, że to pierwsze.
 

Najnowsze dyskusje

Top