Dostępne TM3LR z rabatem 9000 zł

Ciocia Tosia

Nowy na Forum
akurat za 3 mce kończe budowę, na wynajmowanym nie mialbym jak ładować. Teoretycznie mógłbym w garazu na noc na budowie zostawiac :D 5 minut spacerek. Poczekam jeszcze na wyjaśnienie dopłat z Moj elektryk. Jak okaze sie netto to LR sie załapie. Chyba, że będą wypłać wstecz?
Jasno jest powiedziane, że 225k brutto skad info o netto? :)
Maksymalne odliczenie elektryka w koszty to 225k brutto stąd raczej nie ma szans na doplaty 225k netto 😜

Co do dopłat do kazdy kto kupił przed czewcem 2021 może się ubiegać.

Biorąc standard range+ jesli jestes na liniowym to po kosztach wychodzi ok. 126tyś za bazową wersję versus ok. 172tys po kosztach long range 580km wltp 😜
Czy dopłata w tym wypadku jest warta 47tys zl?
 

grzywek

Zadomawiam się
ja mam rezerwacje na LR na listopad i zastanawiam sie czy nie anulowac i nie wziac z tych dostępnych. tylko licze na jakies ulepszenia w listopadzie :D
Też miałem na listopad. Zmieniłem na te z dostępnych. Podszedłem do tego tak, że te listopadowe pewnie skończą się odbiorem w grudniu, a wtedy to już lepiej się wstrzymać do nowego roku żeby mieć produkcji 2022 czyli teoretycznie rok młodszą.

Biorąc standard range+ jesli jestes na liniowym to po kosztach wychodzi ok. 126tyś za bazową wersję versus ok. 172tys po kosztach long range 580km wltp 😜
Czy dopłata w tym wypadku jest warta 47tys zl?
Chyba nie jest warta. Ale wziąłem LR, bo mi bardziej niż na zasięgu zależy na AWD i 3,9s do setki po upgrade. 5,6s w SR+ to też spoko, ale jazdę próbną miałem w P z 3,3s i wolę nie być potem rozczarowany. Jak się bawić to się bawić 🚀

No i pytanie kiedy będzie można kupić SR+ z dotacją w leasingu. To też pewnie listopad, czyli patrz zdanie pierwsze..
 

TM3

Nowy na Forum
Jasno jest powiedziane, że 225k brutto skad info o netto? :)
Maksymalne odliczenie elektryka w koszty to 225k brutto stąd raczej nie ma szans na doplaty 225k netto 😜

Co do dopłat do kazdy kto kupił przed czewcem 2021 może się ubiegać.

Biorąc standard range+ jesli jestes na liniowym to po kosztach wychodzi ok. 126tyś za bazową wersję versus ok. 172tys po kosztach long range 580km wltp 😜
Czy dopłata w tym wypadku jest warta 47tys zl?
o brutto jest tylko mowa na osoby fizyczne :D dla płatników vat podane byly zazwyczaj ceny netto. Próbowałem z kimś z tego programu sie skontaktować, ale bez skutecznie.
 

Ciocia Tosia

Nowy na Forum
Też miałem na listopad. Zmieniłem na te z dostępnych. Podszedłem do tego tak, że te listopadowe pewnie skończą się odbiorem w grudniu, a wtedy to już lepiej się wstrzymać do nowego roku żeby mieć produkcji 2022 czyli teoretycznie rok młodszą.


Chyba nie jest warta. Ale wziąłem LR, bo mi bardziej niż na zasięgu zależy na AWD i 3,9s do setki po upgrade. 5,6s w SR+ to też spoko, ale jazdę próbną miałem w P z 3,3s i wolę nie być potem rozczarowany. Jak się bawić to się bawić 🚀

No i pytanie kiedy będzie można kupić SR+ z dotacją w leasingu. To też pewnie listopad, czyli patrz zdanie pierwsze..
Idąc typ tropem lepiej wziąć performance juz z 82kwh zamiast 85kwh. Zasiegi podobne, a po zmianie felg 600+ Wltp.
Czy upgrade jest warty tych 10k pln? :) jeszcze za 2-4tys to bym sie zastanowił
 

grzywek

Zadomawiam się
Idąc typ tropem lepiej wziąć performance juz z 82kwh zamiast 85kwh. Zasiegi podobne, a po zmianie felg 600+ Wltp.
Czy upgrade jest warty tych 10k pln? :) jeszcze za 2-4tys to bym sie zastanowił
Sprawdzę w praktyce czy warty jak odbiorę LR i nie będę czuł potrzeby obcinania tych 0,5s. Ale nawet kupując acceleration boost to P wciąż jest 24k droższy. To akurat na EAP, o którym też myślę. A może zamiast boosta kupię EAP, nie wiem. Nie mam worka kasy, dlatego staram się podejść kompromisowo. Nie są to łatwe decyzje, a poprzeczkę można dźwigać w nieskończoność :cool:
 

Ciocia Tosia

Nowy na Forum
Sprawdzę w praktyce czy warty jak odbiorę LR i nie będę czuł potrzeby obcinania tych 0,5s. Ale nawet kupując acceleration boost to P wciąż jest 24k droższy. To akurat na EAP, o którym też myślę. A może zamiast boosta kupię EAP, nie wiem. Nie mam worka kasy, dlatego staram się podejść kompromisowo. Nie są to łatwe decyzje, a poprzeczkę można dźwigać w nieskończoność :cool:
Tak, ale P to nie tylko Boost, za felgi doliczają 15k, to tez aluminiowe pedały, spojler i track mode
 

grzywek

Zadomawiam się
Last edited:

macher

Zadomawiam się
Rozwiewając wszelkie wątpliwości (z dokumentów do rejestracji) modele LR maja baterie E5CD 77 KWh (74,5 netto) i nowy silnik z minimalnie większa mocą 497KM po przeliczeniu z KW. Samochód z kodu w homologacji to V18.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Rozwiewając wszelkie wątpliwości (z dokumentów do rejestracji) modele LR maja baterie E5CD 77 KWh (74,5 netto) i nowy silnik z minimalnie większa mocą 497KM po przeliczeniu z KW. Samochód z kodu w homologacji to V18.
Czyli LG te co sie wolniej laduja ?
Silnik chyba ta sama moc co te ze stycznia.
 
Top