Dostępne TM3LR z rabatem 9000 zł

krzyss

Pionier e-mobilności
Dla użytkownika te różnice, moim zdaniem, to jak parametry komputera na danym poziomie, na ogół w takich szczegółach - bez znaczenia.
Niby tak, ale 24 a 36 minut ladowania do tego samego poziomu robia roznice.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Degradacja musi byc, taka technologia.
O dziwo wychodzi ze ABTRP podaje wlasciwa netto pojemnosc akumulatorow. Zgadza sie to z moimi odczytami po OBD.
Zgodnie z ABRP mam obecnie 73.9 kWh, maksymalnie miałem 74.4 od nowości. Degradacja od teoretycznego maksimum to 1.5% po 22 tys.km.
No ale nie sprawdzałem Tes*Lax…
Stosunkowo niedawno ABRP obniżył maksymalną fabryczną pojemność dla E5D bo poprzednio wskazywał degradację na poziomie ~5.6% przy odczytach 74.4/74.3 kWh.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Niby tak, ale 24 a 36 minut ladowania do tego samego poziomu robia roznice.
W wylocie z Gdańska / Krakowa do Warszawy i z powrotem w jeden dzień to teoretycznie mamy 12*2 = 24 minuty dłużej. Ale to, jak rozumiem przy ładowaniu od 10 do 80% na V3?
W praktyce nie mamy po drodzę V3, korek na autostradzie i przez to na SuC startujemy z 30% zamiast 10%, obserwujemy 3 ładujące samochody w SuC V2 Ciechocinek i mamy płaską krzywą ładowania 70 kW i tę różnice już nie są istotne.
Nie mówiąc nawet o tym że żądko kiedy faktycznie jest potrzeba stać i ładować do 80/90%, często po 10 minutach wystarczająco naładowani żeby skoczyć do następnego SuC (Niemcy) i znowu podładować. Ale zmęczenie kierowcy powoduję że stoisz dłużej, ładujesz za dużo no i prędkość niższa…
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
W wylocie z Gdańska / Krakowa do Warszawy i z powrotem w jeden dzień to teoretycznie mamy 12*2 = 24 minuty dłużej. Ale to, jak rozumiem przy ładowaniu od 10 do 80% na V3?
W praktyce nie mamy po drodzę V3, korek na autostradzie i przez to na SuC startujemy z 30% zamiast 10%, obserwujemy 3 ładujące samochody w SuC V2 Ciechocinek i mamy płaską krzywą ładowania 70 kW i tę różnice już nie są istotne.
Nie mówiąc nawet o tym że żądko kiedy faktycznie jest potrzeba stać i ładować do 80/90%, często po 10 minutach wystarczająco naładowani żeby skoczyć do następnego SuC (Niemcy) i znowu podładować. Ale zmęczenie kierowcy powoduję że stoisz dłużej, ładujesz za dużo no i prędkość niższa…
U nas to nie ma kompletnego znaczenia. Ale w trasie na 4-5 SuC moze juz miec.
 

newbe

Posiadacz elektryka
U nas to nie ma kompletnego znaczenia. Ale w trasie na 4-5 SuC moze juz miec.
Miałem akurat taką trasę do Amsterdamu i z powrotem 2300 km za 36 godzin z postojem na nocleg i zauważyłem że stoję dłużej niż mi zaleca samochód i ABRP, preferuje krótsze skoki między Superchardgerami, a postoje - dłuższe.
Jak znajdę czas to nagram filmik-raport…
Kilka razy zdarzyło mi się odłączać wtyczkę ponieważ już 98%, a potem jeszcze zdrzemnąć w samochodzie…
 

SquawkVFR

Zadomawiam się
Hej, spotkał się ktoś z tym, że mieliście numer vin w źródle strony a potem wam zniknął (null)? Nie miałem wyznaczonej daty jeszcze i zaczynam wątpić w odbiór we wrześniu :( Auto ze stoku LR, białe
 

macher

Zadomawiam się
Mi się VIN nie zmienił od momentu pierwszej faktury rezerwacyjnej. W źródle strony nawet nie sprawdzałem. LR z tranzytu na Q3 już wydają wiec napisz tam porostu maila z prośba o wyjaśnienie. BTW ilu kolegów z forum spotkam na odbiorze w sobotę na Radzymińskiej ;) z tego co słyszałem sporo odbiorów ma być w sobotę.
 
Top