Dostępne TM3LR z rabatem 9000 zł

newbe

Posiadacz elektryka
4, bo jeżeli liczyć mnie z Kartuz, to trzeba by doliczyć kolegę Newbe ze Starogardu :)
Mi się wydaję że jest nas więcej :) I przybywa.
Tesla Model 3 będzie naprawdę często spotykanym samochodem na Polskich drogach. I to dobrze. Już chyba żadnego dnia nie mam żeby kogoś nie spotkać! W Starogardzie oprócz mnie jeszcze ze dwie Tesli jeździ!
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Moja biała bo budżet na Tesle była już naciągnięty a na początku miał być elektryk do 150k...
Koloru nie żałuje bo wygląda pięknie, widziałem w Warszawie wszystkie kolory i chyba tylko czerwony mi się bardziej podoba
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Biała nie jest biała a perłowa , wpada w róż na słońcu. U mnie tylko biała. bo po niebieskim Mercedesie i czerwonym Chewrolecie, szarym Volvo i czarnym Nissanie.Wszystkie stały pod domem prawie jednoczasowo.
Po za tym żona taki chciała , kiedyś była dopłata do białego. Darmo był inny
 

macher

Zadomawiam się
Informacja dla czekających, na świeżo po odbiorze LR:
- po godzinnych oględzinach nic do zgłoszenia przy odbiorze, wszystko bardzo dobrze spasowane w czasie jazdy nic nie skrzypi, świszczy, piszczy czy co tam kto słyszał.
- o nowym silniku już pisałem. Różnicę ciężko ocenić w porównaniu do starszych modeli którymi miałem okazje jeździć. Gdzieś na zagranicznych forach pisali ze niby głośniejszy ale ja nic nie słyszę. Zużycie energii na S7 przy prędkościach wyższych od dozwolonej po przejechanych 200 km to 183 KWH
- bateria z wyliczeń wzorem z komputera ( zużycie x zasieg / procent baterii) to 74.5 KWH z buforem poniżej zera. Nie wiem jak z prędkościami ładowania bo nie miałem okazji skorzystać z SC.
- maska zyskała nowe mocowania z aktywna ochrona pieszych
- podobno w trunku zmienili konstrukcyjnie mocowanie klapy przy siłowniku ( nie porównywałem i jest to info od sprzedawcy ) nie powinno być już problemów z ocieraniem o słupek C przy wyższych temperaturach
- jest cicho , nawet ciszej niż w demo, czyli pierwszej wersji LR 2021 która jeździłem na jeździe próbnej, a miała już podwójne szyby
- jest boombox, póki co tylko na postoju i przy summon
- summon działa w przód i w tył i robi to dość sprawnie
- jest oświetlenie ambient w schowkach drzwi i są w nich gumowe maty antypoślizgowe
- z minusów jedynie brakuje regulacji podparcia lędźwiowego w fotelu pasażera i nie pojawiły się kilometry z refferala w aplikacji. Może się pokażą po jakimś czasie bo zwrotu opłaty za zamówienie tez jeszcze nie dostałem .

Teraz tylko czekam na włączenie accelaration boost 👹
 

grzywek

Zadomawiam się
- summon działa w przód i w tył i robi to dość sprawnie

Teraz tylko czekam na włączenie accelaration boost 👹
1. Rozumiem, że kupiłeś samochód z EAP?
2. AB nie chciałeś od razu? Żeby poczuć potem różnicę? Jak zamawiałeś i ile dokładnie wyszło na fakturze do zapłaty?
 

macher

Zadomawiam się
1. Tak EAP
2. Generalnie chciałem żeby poszła wartość z AB do leasingu ale się nie dało. Do faktury finalnej można było dopisać tylko EAP. Chciałem też zapłacić i uruchomić odrazu ale nie mogą przyjąć zlecenia przed odbiorem, a ten był w sobotę kiedy nie pracuje serwis. Wszystko wiec się przeciągnęło. Co do samej procedury to napisałem maila na serwis z numerem VIN i tego samego dnia wieczorem dostałem proformę wiec bardzo sprawnie. Kwota to 10349,99 brutto. Zobaczę jak szybko uruchomią. Generalnie chyba wszyscy bardzo szybko się przyzwyczajają do przyspieszenia i staje się ono normą. Gorzej w druga stronę jak przesiądzie się do ICE ;) A tak szczerze to brakuje mi trochę startu takiego jak w modelu S PD chodzi o pierwsze powiedzmy 10 - 15 metrów gdzie model 3 startuje bardziej miękko i nie ma tego klepnięcia w plecy które dech odbiera. Z drugiej strony wydaje mi się ze trójeczka lepiej ciągnie od powiedzmy 30-40 km/h.
 
Top