EKOEN ładowanie z apki Elocity

zan

Zadomawiam się
Bo dopiero co kupili stacje od Lotosu i jeszcze wszystkich nie "przemalowali" a wy chcecie by się bawili tymi pięcioma ładowarkami co dostali razem ze stacjami? Jak już się zadomowią i zaczną stawiać własne stacje to może wtedy :)
nooo, nie do końca
mają też nowe stacje z ładowarkami, nie odziedziczone po lotosie np. MOP Woźniki wschód i sytuacja przećwiczona osobiście
 

krzyss

Pionier e-mobilności
nooo, nie do końca
mają też nowe stacje z ładowarkami, nie odziedziczone po lotosie np. MOP Woźniki wschód i sytuacja przećwiczona osobiście
No maja swoj system i nowe stacje wlaczaja do niego.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
jaki system ?
w PL ?
nawet na tym MOPie zasada taka sama - ryczałt 70 zł do opłacenia w kasie i obsługa uruchamia ładowarkę
No i to jest ich system.
Maja stacje i daja karte obsludze stacji.
Taki analogowy 😁
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Bo dopiero co kupili stacje od Lotosu i jeszcze wszystkich nie "przemalowali" a wy chcecie by się bawili tymi pięcioma ładowarkami co dostali razem ze stacjami? Jak już się zadomowią i zaczną stawiać własne stacje to może wtedy :)

Stawiają.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Na Słowacji to trzeba brać ZSE Drive. Np. abonament 100 kWh za 24.90 EUR (zamawiać trzeba w poprzedzającym miesiącu).
Na miesiąc przed to ja mogę planować urlop na Malediwach.
Nie mówiąc o tym, że przejazd tranzytowy w 2 strony mi zużywa ok. 90kWh i dycha idzie się kochać.
No i nadal nie znieśli głupiego obowiązku zamówienia ich karty za 8 czy 9 EUR, pomimo że już można chyba wszystkie ich i ich partnerów ładowarki uruchamiać z apki (wcześniej tylko własne można było z apki)

Do okazjonalnych przejazdów się przydaje ejoin-Go 0,39/0,29 EUR/kWh DC/AC,
albo stacjonarnie karta Electroverse na Lidlu 0,39/0,24 EUR/kWh DC/AC (albo płatność przez lidl.sk)
 

prebek

Posiadacz elektryka
Na miesiąc przed to ja mogę planować urlop na Malediwach.
Nie mówiąc o tym, że przejazd tranzytowy w 2 strony mi zużywa ok. 90kWh i dycha idzie się kochać.
No i nadal nie znieśli głupiego obowiązku zamówienia ich karty za 8 czy 9 EUR, pomimo że już można chyba wszystkie ich i ich partnerów ładowarki uruchamiać z apki (wcześniej tylko własne można było z apki)

Do okazjonalnych przejazdów się przydaje ejoin-Go 0,39/0,29 EUR/kWh DC/AC,
albo stacjonarnie karta Electroverse na Lidlu 0,39/0,24 EUR/kWh DC/AC (albo płatność przez lidl.sk)
Jak jestem Słowacji, to ładuję przez kartę BMW Charging ( 0,50€/kWh) - to w trasie, a mam tu lokalne miejsce do ładowania garaż - 230V - i cena 0,19€/kWh + lokalne darmowe ładowarki (pod hotelami, restauracjami)
Często pod hotelem/restauracją jest ładowarka gdzie za 5-6€ ładuję do pełna, ale to są zazwyczaj wolne ładowarki.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Na miesiąc przed to ja mogę planować urlop na Malediwach.
Ale nikt nie mówi o miesiącu przed. Mówimy o poprzedzającym miesiącu. To może być też jeden dzień przed, jak akurat tak wyjdzie,.

Nie mówiąc o tym, że przejazd tranzytowy w 2 strony mi zużywa ok. 90kWh i dycha idzie się kochać.
Nie idzie się kochać. Po prostu, zładowałeś za 0.28 EUR/kWh (24.90 EUR / 90 kWh). Absolutnie nie ma obowiązku wykorzystania całego limitu 100 kWh. I nie ma żadnych kar za niewykorzystanie :).

No i nadal nie znieśli głupiego obowiązku zamówienia ich karty za 8 czy 9 EUR, pomimo że już można chyba wszystkie ich i ich partnerów ładowarki uruchamiać z apki (wcześniej tylko własne można było z apki)
Właśnie nie wiem, dlaczego wprowadzili ten obowiązek. 2 lata temu, jak się u nich rejestrowałem, to takiego obowiązku nie było (ale RFID i tak zamówiłem trochę później - tak na wszelki wypadek). Nawiasem mówiąc, to 9 EUR za RFID zwraca się po jednym przejeździe tranzytowym, w dwie strony, ładując w sumie 90 kWh (ZSE Drive: 24.90+9 = 33.90 EUR, eJoinGo/Lidl DC = 0.39 * 90 = 35.10 EUR.

Do okazjonalnych przejazdów się przydaje ejoin-Go 0,39/0,29 EUR/kWh DC/AC,
albo stacjonarnie karta Electroverse na Lidlu 0,39/0,24 EUR/kWh DC/AC (albo płatność przez lidl.sk)
Lidl jest też przez apkę Lidla. A, do okazjonalnych ładowań ja też 2 lata temu wpłaciłem 25 EUR do eJoinGo. I tam cały czas siedzi od 2 lat nieruszane, mimo że tranzytem jestem dosyć często w SK i w SK załadowałem już ponad 500 kWh - zawsze znalazły się lepsze opcje od eJoinGo.
 
Top