Elektryk do 60 tys

Adrian1973

Nowy na Forum
Witam szukam elektryka do 60 tys. zasięg 250-300 km. Dojazdy do klientów. Ładowanie w domu z PV.
Do wyboru
BMW i3
Nissan Leaf II
Hundai ionic
VW e-golf
Co byście wybrali
 

Adrian1973

Nowy na Forum
Z tych samochodów tylko leaf zrobi 250km i to pod warunkiem, że nie autostradą/ekspresówką. 300km zrobiłem leafem raz, ale nie miało to nic wspólnego z normalną jazdą. 70km/h w niezabudowanym, tiry mnie wyprzedzały.

Celuj w koreańczyki z baterią 64kWh. Na przykład: https://www.otomoto.pl/osobowe/ofer...amera-full-led-64-kwh-23-brutto-ID6Gvhsd.html
Do końca roku mają być ogłoszone dopłaty do używanych elektryków.
niestety budżet 60 tys nie przekraczalny
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
A co proponujesz do 60 tys.
Wszystko zależy od tego jak będzie wyglądał system dopłat, bo tak jak słusznie ktoś zauważył, warto będzie się rozejrzeć ja koreańczykami z dużą baterią lub taka Corsa. W przedziale 60-70k obecnie mamy 8 aut na otomoto, założyłem wyższy przedział bo rozumiem że szukamy auta do 4 lat pod dotację. Inną sprawą jest to czy podczas dojazdu masz dostęp do ładowarki bo wtedy dowolne auto z CCS2 (może poza Springiem) będzie akceptowalne. Corsy (jaki całe stellanis) z początku produkcji być może ma (?) wadę fabryczną w postaci sprężarki klimatyzacji.

Przymierz się do kilku aut i zobacz w którym CI sie będzie najlepiej siedziało a później szukaj.
 

Adrian1973

Nowy na Forum
Wszystko zależy od tego jak będzie wyglądał system dopłat, bo tak jak słusznie ktoś zauważył, warto będzie się rozejrzeć ja koreańczykami z dużą baterią lub taka Corsa. W przedziale 60-70k obecnie mamy 8 aut na otomoto, założyłem wyższy przedział bo rozumiem że szukamy auta do 4 lat pod dotację. Inną sprawą jest to czy podczas dojazdu masz dostęp do ładowarki bo wtedy dowolne auto z CCS2 (może poza Springiem) będzie akceptowalne. Corsy (jaki całe stellanis) z początku produkcji być może ma (?) wadę fabryczną w postaci sprężarki klimatyzacji.

Przymierz się do kilku aut i zobacz w którym CI sie będzie najlepiej siedziało a później szukaj.
Nie na dotację Mój elektryk nie czekam mam z UP 35 tys na samochód chcę coś dołożyć od siebie max 25 ty i kupić coś do 60 tys.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
OK, rozumiem. Może być ciężko kupić coś spełniającego Twoje założenia. Zwłaszcza że młodsze elektryki mogą pójść w górę przez zmianę w programie dofinansowań.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Niby dlaczego?
Ioniq 39 kWh da radę to zrobić dużo szybciej niż Leaf z podobną baterią, choćby z racji mniejszego zużycia.
W nieprzekraczalnym budżecie 60tys? Powodzenia. Obecnie na otomoto Ioniq 38kWh z powypadkową przeszłością zaczynają się od 70tys+. A za tyle to masz Konę 64kWh.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
W nieprzekraczalnym budżecie 60tys? Powodzenia. Obecnie na otomoto Ioniq 38kWh z powypadkową przeszłością zaczynają się od 70tys+. A za tyle to masz Konę 64kWh.
Czyli nie tyle Ioniq nie da rady, co w tej cenie nie kupi Ioniqa który dałby radę?
No z tym to się już bardziej można zgodzić.
 

Wojtekj23

Posiadacz elektryka
Nie na dotację Mój elektryk nie czekam mam z UP 35 tys na samochód chcę coś dołożyć od siebie max 25 ty i kupić coś do 60 tys.
Na chwilę obecną nie ma realnie takiego samochodu do 60 tyś. Ale w przypadku ewentualnych dopłat do używek mogą się takie pojawić. Jeśli dopłaty byłyby tylko do 4 latków to wieszcze gwałtowne przeceny starszych aut i wtedy koreańczyki z 64 będą w zasięgu i robią zakładane przebiegi wiem z autopsji.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Na chwilę obecną nie ma realnie takiego samochodu do 60 tyś. Ale w przypadku ewentualnych dopłat do używek mogą się takie pojawić. Jeśli dopłaty byłyby tylko do 4 latków to wieszcze gwałtowne przeceny starszych aut i wtedy koreańczyki z 64 będą w zasięgu i robią zakładane przebiegi wiem z autopsji.
Który koreańczyk z baterią 64kWh wychodził przed 2020 rokiem?
 
Top