Elektryk za 350pln miesięcznie na 2 lata z limitem 20k km

cooler

Pionier e-mobilności
Bierzemy? Jak ktoś znajdzie taką ofertę to ja biorę. Jestem bardzo zainteresowany mieszczuchem BEV.

 

pmlody

Pionier e-mobilności
To pan B odbraził się na elektryki? Przestałem go oglądać po którymś z kolei programie, gdzie gadał bzdury, jak byle janusz co się naczytał tabloidów, a nie rzetelny dziennikarz.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Balkan z januszostwem mi się akurat nie kojarzy. Oferta faktycznie zabójcza i pewno trudna do złowienia. Ciekawe czy faktycznie tak wygląda ten mechanizm kompensowania kosztów ICE przez wypychanie na rynek BEV?
 

radioaktywny

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak jeżdżą te elektryki po 350 zł miesięcznie. Ja teraz jeżdżę zastępczym podstawowym Audi Q4 e-tron, bo mojego Y zaatakował agresywny słupek i zarysował mu zderzak. Już wiem dlaczego europejska motoryzacja pada na pysk. Tym się nie da jeździć, a zwłaszcza po mieście; jest niezgrabnym klocem bez dynamiki. Skręca z gracją tankowca, przewracając się na boki jak podczas wysokiej fali, kierownicą trzeba się nakręcić jak kołem sterowym. Żre prąd jak głupie, a bateryjka starcza na 200 km. Na autostradzie w drodze z W-wy do Łodzi, jadąc z prędkością 120km/godz miałem obawy czy dojadę bez doładowania. Udało się, z zapasem 50km. Przypomnę że dystans między miastami to 120 kilometrów. Podsumowując; szkoda by mi było tych 350 zł miesięcznie, bo dopłacać do umęczania się byłoby masochizmem.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie wiem jak jeżdżą te elektryki po 350 zł miesięcznie. Ja teraz jeżdżę zastępczym podstawowym Audi Q4 e-tron, bo w moim Y zarysował się zderzak o słupek i już wiem dlaczego europejska motoryzacja pada na pysk. Tym się nie da jeździć, a zwłaszcza po mieście; jest niezgrabnym klocem bez dynamiki. Skręca z gracją tankowca, przewracając się na boki jak podczas wysokiej fali, kierownicą trzeba się nakręcić jak kołem sterowym. Żre prąd jak głupie, a bateryjka starcza na 200 km. Na autostradzie w drodze z W-wy do Łodzi, jadąc z prędkością 120km/godz miałem obawy czy dojadę bez doładowania. Udało się, z zapasem 50km. Przypomnę że dystans między miastami to 120 kilometrów. Podsumowując; szkoda by mi było tych 350 zł miesięcznie, bo dopłacać do umęczania się byłoby masochizmem.
Tu mowa była za e208, jak na mieszczucha to nic więcej nie trzeba do szczęścia, dynamika wystarczająca żeby postać w korku oraz mieć rozgrzane auto gdy wracamy od klienta

Jak ktoś trafi na taką ofertę to dajcie na priv, ja bym skorzystał
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Tu mowa była za e208, jak na mieszczucha to nic więcej nie trzeba do szczęścia,
Jak się zmieścisz.
Jak dla mnie wymóg minimum to van/crossover o tej długości.

Choć do Springa jakoś włażę, ale to jest wyższe od 208.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jak się zmieścisz.
Jak dla mnie wymóg minimum to van/crossover o tej długości.

Choć do Springa jakoś włażę, ale to jest wyższe od 208.
Elektryki źle wpływają na BMI widzę :)
Te postoje co 1.5h na ładowanie i jedzenie wcześniej czy później się mszczą. 186cm i wchodzę do każdego samochodu bez problemu, ostatnio przymierzałem się do Tesli roadstera i się mieściłem swobodnie.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Elektryki źle wpływają na BMI widzę :)
BMI się popsuło jak jedynymi elektrykami w Polsce były melexy.
186cm i wchodzę do każdego samochodu bez problemu,
A ja właśnie o Corsy/208/zwykłe C3, obijam się głową przy włażeniu.
I BMI nie ma tu nic do rzeczy, po prostu w/w są za niskie do sensownej eksploatacji, przy podobnym wzroście.
 

blazej

Pionier e-mobilności
To chyba jest jednak kwestia ogólnej sprawności. Ja do TM3 wskakuję jak dziecko na rower, a mój tata, wspólnik czy nawet moja żona (wszyscy <180 cm) potrafią obić głowę regularnie. Wsiadanie do niskich aut wymaga pewnej sprawności. Można też powiedzieć, że jest w związku z tym po prostu mniej wygodne, ale ja po przesiadce z SUV nie odnotowałem nawet zmiany nie licząc wsadzania dzieciaków na tylną kanapę.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
A ja właśnie o Corsy/208/zwykłe C3, obijam się głową przy włażeniu.
I BMI nie ma tu nic do rzeczy, po prostu w/w są za niskie do sensownej eksploatacji, przy podobnym wzroście.
Ja wchodzę do e208 bez problemów (184 cm).
 
Top