Patrz, a ja mam prąd po 0,40.Elektrykiem w trasie jak dieslem - niezupełnie. Elektrykiem jest drożej.
108 kWh + straty na ładowaniu 25% (wg pomiarów ADAC) x 2,65 zł/kWh
Jak wtedy wychodzi rachunek?
Poza tym - straty na DC są daleko mniejsze.
Patrz, a ja mam prąd po 0,40.Elektrykiem w trasie jak dieslem - niezupełnie. Elektrykiem jest drożej.
108 kWh + straty na ładowaniu 25% (wg pomiarów ADAC) x 2,65 zł/kWh
Strat na SuC nie ma.Elektrykiem w trasie jak dieslem - niezupełnie. Elektrykiem jest drożej.
108 kWh + straty na ładowaniu 18% (wg pomiarów ADAC) x 2,65 zł/kWh = 337 zł
8,9 litra ON/100km x 7,5 = 334 zł
Audi Q7 jest jakby nieco większe o Tesli 3.
Tyle tylko, że ropy sobie sam nie wyprodukuję w domu![]()
Robilł ktoś taki test innym wozem niż TM3? Czy nie ma czy chwalić się?Ale pojedz EV6 140km/h i wtedy sprawdz zuzycie![]()
Pewnie nie pamiętasz prędkości i zużycia energi na powrocie, ogolnie testy bardziej precyzyjne są przy danych w obie stronyNa powrocie z Ciechocinka do zjazdu na Pruszków przeleciałem zdaję się 215km w okolicach 1h25min ... bateria z 88% na 9%.
Wątpię czy jakimkolwiek innym elektrykiem udałaby się ta sztuka.
Tobie nie przedstawia (teraz), ale jak zaczniesz jeździć ev, to zacznie.Też niecierpliwie czekam na zimowy test do Zakopanego z prędkościami jakimi normalnie podróżuje się.
Z całym szacunkiem do kolegi z kanału Youtube Zakopane Test, ta formuła w tym wykonaniu nic mi nie przedstawia.