Jeśli AP widzi linie i krawężniki a nie potrafi utrzymać auta na swoim pasie na pustej prostej drodze to cis jest nie tak. Głupie zachowanie AP myśle ze nie jest usprawiedliwione ale Ok.@Zarek1988 rozumiem twoje rozgoryczenie, sam bym się wkurzył, ale patrząc obiektywnie…
Jak masz ustawione pobieranie aktualizacji? Założę się, że zaawansowane, więc świadomie zgadzasz się na instalowanie oprogramowania które nie jest do końca sprawdzone i jest w fazie testów. Przestaw na opcje standardowe aktualizacje oprogramowania i będziesz miał już wersje sprawdzona i dopracowaną. Fakt nie będziesz miał wszystkich nowości od razu, ale coś za coś.
Jeżeli chodzi o automatyczne światła i wycieraczki, to skoro AP opiera się tylko na kamerach to musi „widzieć”. Ja widzę w tym pozytyw, bo pewnie w po testach bedą musieli się bardziej skupić nad uruchomieniem świateł matrycowych z wycinaniem sektorów, aby moc używać świateł drogowych cały czas.
Zgadzam się. Automatyczne drogowe chodzą tak jak w moim Citroenie 10 lat temu, dlatego mam je wyłączone. Aktualizacje mam ustawione na standardowe wiec AP działa bez wymaganych automatycznych drogowych. Tak jak napisałem mam nadzieje że przejście na „Vision only„ przyspieszy prace nad wdrożeniem tzw matrixów.Kwestia drogowych, poczekaj jak ci wyłączy na zakręcie lub nie będzie włączał przez 5 sekund to zdanie zmienisz… nie mówiąc o oślepianiu notorycznym innych użytkowników.
Automatyczne światła w tesli to nieporozumienie. Tak jak wycieraczki. Po prostu spieprzyli dwie podstawowe funkcje w samochodzie. Tak to jest jak ktoś wymyśla koło od nowa… a przynajmniej próbuje to robić.
Gdzieś czytałem, że w związku z niedoborem komponentów znów zaczęli wkładać zwykłe w podstawowej wersji, nie wiem jak LR i P.Matrycowe maja wszystkie po 2021 z tego co pamietam (te co wyświetlają napis tesla w pokazie świateł) Tylko soft muszą ogarnąć.