[eMIT] Elektryki nie nadają się do jazdy zimą - wyjaśniamy

blazej

Pionier e-mobilności
Już jadę 600 km bez postoju z 2- i 5-latkiem 😂 Za kilka lat może zacznę narzekać na za częste postoje. Jak żona się dorobi pęcherza na więcej niż kawę 300 ml lub przestanie pić wodę w trasie.

Aczkolwiek postoje mogłyby być krótsze.
 

cooler

Pionier e-mobilności
sprzedaj tróję i po problemie, oferty były
Ale ja ją wykorzystuję, jako auto do zabawy (S3XY commander pozwala na wiele) i na miasto, gdzie się sprawdza. Każdy z moich 5-ciu samochodów ma swoja niszę i każdym lubię jeździć. A Tesla prowadzi się najlepiej i najwięcej można sobie w niej pozwolić. Gdyby jeszcze hamulce były lepsze...
To po co mam ją sprzedawać za 40% ceny jak nowe moim zdaniem są gorsze?
 

macinowa

Posiadacz elektryka
Ale ja ją wykorzystuję, jako auto do zabawy (S3XY commander pozwala na wiele) i na miasto, gdzie się sprawdza. Każdy z moich 5-ciu samochodów ma swoja niszę i każdym lubię jeździć. A Tesla prowadzi się najlepiej i najwięcej można sobie w niej pozwolić. Gdyby jeszcze hamulce były lepsze...
To po co mam ją sprzedawać za 40% ceny jak nowe moim zdaniem są gorsze?
każdy ma inne potrzeby, mi pasuje jechać teslą długie trasy mimo, że mam 2 inne spaliny do wyboru.
 

zlp

Pionier e-mobilności
A takiego nawet tylko 11kW Extendera (moc ładowarki pokładowej) z 10l paliwa, to nawet na haku mógłbym wieszać. Zużycie prądu spadłoby z 25 do 15kW, zasięg w Plaidzie może dobiłby do deklarowanych WLTP 600km. Po takiej odległości mógłbym zatrzymać się na 30 minutowe doładowanie i dotankowanie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Już jadę 600 km bez postoju z 2- i 5-latkiem 😂 Za kilka lat może zacznę narzekać na za częste postoje. Jak żona się dorobi pęcherza na więcej niż kawę 300 ml lub przestanie pić wodę w trasie.

Aczkolwiek postoje mogłyby być krótsze.
Podpowiadam: latałem z takimi maluchami (i dalej latam, mam małą córkę) w nocy, żona i dzieciaki śpią bezproblemowo w nocy, zajeżdżamy na miejsce nad ranem, ja drzemka 3h regeneracji wystarcza i na narty. Nieraz tak robiłem i super wszyscy wypoczęci - w nocy pusto, jazda spokojna i szybka.
 

cojestdoktorku

Posiadacz elektryka
napisz do nissana, pokaż gdzie popełnili błędy, przedstaw swoje rozwiązanie
Z ich punktu widzenia to nie błędy tylko strategiczne decyzje. Zrobili samochód taniej bo z mniejsza baterią, a ze pali więcej niż by mógł to juz koszt klienta.
Każdy koncern podejmuje jakies swoje decyzje, w interesie własnym który niekoniecznie pokrywa sie z interesem konsumentów, dlatego Toyota tnie ostatnio ile moze na wyciszeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym - z naszego punktu widzenia to błąd, z ich punktu widzenia to oszczednosc przy jednoczesnym mysleniu "i tak kupią".

p.s. Sam byłem w sytuacji gdy chciałem zrobić coś w okreslony sposób żeby było dobrze, ale decydenci mówili ze moze być trochę bardziej "ch..jowo" ale ma być taniej
 

blazej

Pionier e-mobilności
Podpowiadam: latałem z takimi maluchami (i dalej latam, mam małą córkę) w nocy, żona i dzieciaki śpią bezproblemowo w nocy, zajeżdżamy na miejsce nad ranem, ja drzemka 3h regeneracji wystarcza i na narty. Nieraz tak robiłem i super wszyscy wypoczęci - w nocy pusto, jazda spokojna i szybka.
Przywykłem spać w nocy i nie zamierzam tego zmieniać. Jazda nocą z rodziną nie wchodzi w grę tym bardziej.
 
Top