EV Experience 2025 - Urban Edition Łódź

Rutkowski2

Nowy na Forum
Fajna relacja, dzięki! Też byłem i mam bardzo podobne odczucia – jak się jeździ Teslą na co dzień, to większość EV wydaje się po prostu ospała i sztucznie przytępiona. MG4 mega pozytywne zaskoczenie, Stellantis niestety mocno średni, a Audi A6 e-tron to trochę zawód jak na taką cenę. Co do materiałów i plastiku – pełna zgoda, Tesla może nie premium, ale przynajmniej spójna i przyjemna w dotyku. No i tak, zawracanie Model Y to dramat ;)
 

Nikodem

Fachowiec
Dzięki, takie właśnie miałem odczucie po jeździe testowej. Po prostu przyjemne, przemyślane auto bez kombinowania, w którym miło się siedziało ;)
Ja przesiadłem się do Y właśnie ze Skody Superb L&K i są momenty kiedy tęsknie. Zwłaszcza za wyposażeniem. Takie małe duperelki które były po prostu przydatne. Trzeba przyznać, że Czesi potrafią zrobić samochody do bólu praktyczne ale do tego ładne, nieźle wykonane itp.
Aktywny tempomat i światła matrycowe w Superb z 2017 do dziś rozkładają na łopatki wiele 2025+ samochodów.
 

Krk

Posiadacz elektryka
Ja przesiadłem się do Y właśnie ze Skody Superb L&K i są momenty kiedy tęsknie. Zwłaszcza za wyposażeniem. Takie małe duperelki które były po prostu przydatne. Trzeba przyznać, że Czesi potrafią zrobić samochody do bólu praktyczne ale do tego ładne, nieźle wykonane itp.
Aktywny tempomat i światła matrycowe w Superb z 2017 do dziś rozkładają na łopatki wiele 2025+ samochodów.
też miałem Superba L&K 2017, najbardziej mi brakuje schowków, w Skodzie było tego pełno, nawet na parasolkę, karty, w podsufitce, z lewej, z prawej, 2 klimatyzowane schowki z regulacją temperatury, do tempomatu Tesli już się przyzwyczaiłem ale początkowo wolałem działanie tego z Superba.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Ja przesiadłem się do Y właśnie ze Skody Superb L&K i są momenty kiedy tęsknie. Zwłaszcza za wyposażeniem. Takie małe duperelki które były po prostu przydatne. Trzeba przyznać, że Czesi potrafią zrobić samochody do bólu praktyczne ale do tego ładne, nieźle wykonane itp.
Aktywny tempomat i światła matrycowe w Superb z 2017 do dziś rozkładają na łopatki wiele 2025+ samochodów.
Tak, jeszcze poprzednia generacja Superba była bardzo fajna. Aktualna... Cóż, jak jeszcze nie wiedziałem, że wezmę elektryka, na papierze to właśnie nowy Superb był moim faworytem (razem z nową Toyotą Camry). Do momentu, aż do niego nie wsiadłem. Po 20 minutach jazdy testowej zawiedziony wysiadłem. Materiały jakie zastosowali w nowej generacji są beznadziejne, stary Superb był co najmniej o klasę lepszy, a DCC hałasowało. Fakt, matrixy i tempomat są bardzo fajne, ale od auta za ponad 230k oczekiwałem nieco więcej w kwestii jakości materiałów i kultury jazdy. Do tego Laura ciągle mi się wcinała w rozmowę z handlowcem ;)

Co do schowków w Juniperze, po wrzuceniu dodatkowych półeczek do przedniego schowka i podłokietnika, moje potrzeby są prawie zaspokojone. Przedni schowek jest przepastny, wchodzi tam nawet duża butelka, po otwarciu 1,5l. butelki Muszynianki albo Ustronianki z jodem (żeby nie była "napompowana") wchodzą do bocznych kieszeni drzwi, karty do ładowania pochowane w dokupionym uchylanym schowku pod podłokietnikiem. Jedyne co mnie irytuje, to zbyt mały schowek przed pasażerem i brak jakiegokolwiek klimatyzowanego schowka - przydałby się czasami. Natomiast dynamika i cisza tego auta... kurczę, dla niej jestem w stanie te wpadki wybaczyć :)
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Ja też wpadłem w czwartek na imprezę EV Experience. Dla mnie to była mega frajda zobaczyć te samochody w nowym wydaniu, bo wieloma już po prostu jeździłem.
Zapraszam na krótki film:
Nie zgodzę się z tobą że przyciski i podsufitka jest najważniejsza. Wolę ergonomię i minimalizm oraz małe zużycie przy dużej dynamice. Pozdrawiam
 

umcus

Pionier e-mobilności
@umcus wrzuć link do schowka na karty
Musisz się przeklikać, samego schowka na karty nie da się chyba zamówić, tylko w komplecie z innymi rzeczami. Pewnie u innych sprzedawców można kupić sam schowek. Ja wziąłem razem z flokowanymi półeczkami.
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Może trochę offtop, ale w sobotę przy okazji ładowania, zajrzałem do salonu w Ząbkach i pierwszy raz obejrzałem sobie nowego Y z bliska. Jeżdże 1,5 roku Y "legacy". Bardzo dużo małych zmian na plus, wad nie zauważyłem, zamienił bym jakby mi boosta przepisali :ROFLMAO:. Czy ja dobrze widzę że w rozmiarze 19" felga już nie chroni opony jak w starym Y? ;-).
 

umcus

Pionier e-mobilności
Może trochę offtop, ale w sobotę przy okazji ładowania, zajrzałem do salonu w Ząbkach i pierwszy raz obejrzałem sobie nowego Y z bliska. Jeżdże 1,5 roku Y "legacy". Bardzo dużo małych zmian na plus, wad nie zauważyłem, zamienił bym jakby mi boosta przepisali :ROFLMAO:. Czy ja dobrze widzę że w rozmiarze 19" felga już nie chroni opony jak w starym Y? ;-).
Z wad: zmniejszyli schowek przed pasażerem. No i tak, teraz trzeba uważać na opony. NIewiele, bo niewiele, ale zawsze coś ;)
 
Top