EV6 GT-Line Panel klima/navi

Ev3

Pionier e-mobilności
nie to, żebym się czepiał... cytując sam siebie z siebie :unsure: Ktoś ma jakiś pomysł, bo wydanie 17k, a nawet1,7k złociszy mnie nie bawi ani podnieca...
Nie wiem jak inni, ale ja to odebrałem jako: "jak zawalczyć z importerem, żeby to zrobił za friko".
 

Sierek

Fachowiec
Też tak to odebrałem pisząc, że uznanie lub nieuznanie gwarancji może zależeć od serwisu. W domyśle "sprawdź u innego dealera".
Nieuznanie gwarancji po trzech latach na ten panel to IMHO bezczelne naciąganie klienta.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nieuznanie gwarancji po trzech latach na ten panel to IMHO bezczelne naciąganie klienta.
Ale przy gwarancji na niego na ile lat?
Sprawdź w warunkach u siebie, czy to by podlegało....
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Znalazłem pdf z gwaranacją na ceeda, czyli sprzed nastu lat (ale jednak), było tak:

Cytuję stosowny punkt:

"Szczegółowe warunki gwarancji:
Z wyjątkiem wyszczególnionych poniżej punktów, gwarancja na Twój samochód KIA obejmuje 36
miesięcy bez limitu kilometrów albo 60 miesięcy lub 150 000 km, w zależności, co wystąpi pierwsze
(gwarancja na układ napędowy wynosi 84 miesiące lub 150 000 km) i liczona jest od daty rozpoczęcia
gwarancji."

Było też o Twoim przypadku z aku i klimą:

"Zastrzeżenia: elementy wyszczególnione powyżej posiadają odmienną od podstawowej gwarancję.

Akumulator:
Oryginalnie zamontowany akumulator posiada 24 miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów
liczoną od daty rozpoczęcia gwarancji.

Uzupełnianie czynnika w układzie klimatyzacji:
Układ klimatyzacji posiada 24 miesięczną gwarancję na ubytki czynika klimatyzacji. Powyżej
tego okresu, czynnik w układzie klimatyzacji uzupełniany jest w ramach gwarancji tylko w
przypadku naprawy/wymiany części układu klimatyzacji"

Czyli jak miałeś ponad 2 lata i podobne zapisy, to słusznie Ci tego nie zrobili na gwarancji, gdy klima nie była naprawiana.
Tak jak mówiłem - najpierw należy przeczytać warunki.
 

Sierek

Fachowiec
Warunki gwarancji dokładnie czytałem.
Chodzi o inny problem - zwracam uwagę na (delikatnie mówiąc) niejednoznaczne oceny usterki przez serwis/konsultanta.
Akumulator wielokrotnie był zgłaszany w okresie gwarancji (24 mies.), przechodził niby testy, miesiąc po gwarancji raptem zakwalifikował się do wymiany.
Z klimatyzacją podobnie, zgłoszona nieszczelność po roku od sprawdzenia szczelności, testy w serwisie wyszły OK, naliczona opłata za uzupełnienie czynnika (potraktowany jak materiał eksploatacyjny więc wyłączony).
Po kolejnym roku inny konsultant i okazało się, że jednak nieszczelność była.

Nie wiem jakie szczegółowe warunki gwarancji ma kol. @Skoko, ale u mnie skróconą gwarancję do 3 lat ma tylko zestaw audio, nawigacja, centra multimediów.

Edit: Chyba, że to przełączanie panela zakwalifikowali do nawigacji.
 
Top