Warunki gwarancji dokładnie czytałem.
Chodzi o inny problem - zwracam uwagę na (delikatnie mówiąc) niejednoznaczne oceny usterki przez serwis/konsultanta.
Akumulator wielokrotnie był zgłaszany w okresie gwarancji (24 mies.), przechodził niby testy, miesiąc po gwarancji raptem zakwalifikował się do wymiany.
Z klimatyzacją podobnie, zgłoszona nieszczelność po roku od sprawdzenia szczelności, testy w serwisie wyszły OK, naliczona opłata za uzupełnienie czynnika (potraktowany jak materiał eksploatacyjny więc wyłączony).
Po kolejnym roku inny konsultant i okazało się, że jednak nieszczelność była.
Nie wiem jakie szczegółowe warunki gwarancji ma kol.
@Skoko, ale u mnie skróconą gwarancję do 3 lat ma tylko zestaw audio, nawigacja, centra multimediów.
Edit: Chyba, że to przełączanie panela zakwalifikowali do nawigacji.