EV6 GT-Line Panel klima/navi

Ev3

Pionier e-mobilności
nie to, żebym się czepiał... cytując sam siebie z siebie :unsure: Ktoś ma jakiś pomysł, bo wydanie 17k, a nawet1,7k złociszy mnie nie bawi ani podnieca...
Nie wiem jak inni, ale ja to odebrałem jako: "jak zawalczyć z importerem, żeby to zrobił za friko".
 

Sierek

Fachowiec
Też tak to odebrałem pisząc, że uznanie lub nieuznanie gwarancji może zależeć od serwisu. W domyśle "sprawdź u innego dealera".
Nieuznanie gwarancji po trzech latach na ten panel to IMHO bezczelne naciąganie klienta.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nieuznanie gwarancji po trzech latach na ten panel to IMHO bezczelne naciąganie klienta.
Ale przy gwarancji na niego na ile lat?
Sprawdź w warunkach u siebie, czy to by podlegało....
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Znalazłem pdf z gwaranacją na ceeda, czyli sprzed nastu lat (ale jednak), było tak:

Cytuję stosowny punkt:

"Szczegółowe warunki gwarancji:
Z wyjątkiem wyszczególnionych poniżej punktów, gwarancja na Twój samochód KIA obejmuje 36
miesięcy bez limitu kilometrów albo 60 miesięcy lub 150 000 km, w zależności, co wystąpi pierwsze
(gwarancja na układ napędowy wynosi 84 miesiące lub 150 000 km) i liczona jest od daty rozpoczęcia
gwarancji."

Było też o Twoim przypadku z aku i klimą:

"Zastrzeżenia: elementy wyszczególnione powyżej posiadają odmienną od podstawowej gwarancję.

Akumulator:
Oryginalnie zamontowany akumulator posiada 24 miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów
liczoną od daty rozpoczęcia gwarancji.

Uzupełnianie czynnika w układzie klimatyzacji:
Układ klimatyzacji posiada 24 miesięczną gwarancję na ubytki czynika klimatyzacji. Powyżej
tego okresu, czynnik w układzie klimatyzacji uzupełniany jest w ramach gwarancji tylko w
przypadku naprawy/wymiany części układu klimatyzacji"

Czyli jak miałeś ponad 2 lata i podobne zapisy, to słusznie Ci tego nie zrobili na gwarancji, gdy klima nie była naprawiana.
Tak jak mówiłem - najpierw należy przeczytać warunki.
 

Sierek

Fachowiec
Warunki gwarancji dokładnie czytałem.
Chodzi o inny problem - zwracam uwagę na (delikatnie mówiąc) niejednoznaczne oceny usterki przez serwis/konsultanta.
Akumulator wielokrotnie był zgłaszany w okresie gwarancji (24 mies.), przechodził niby testy, miesiąc po gwarancji raptem zakwalifikował się do wymiany.
Z klimatyzacją podobnie, zgłoszona nieszczelność po roku od sprawdzenia szczelności, testy w serwisie wyszły OK, naliczona opłata za uzupełnienie czynnika (potraktowany jak materiał eksploatacyjny więc wyłączony).
Po kolejnym roku inny konsultant i okazało się, że jednak nieszczelność była.

Nie wiem jakie szczegółowe warunki gwarancji ma kol. @Skoko, ale u mnie skróconą gwarancję do 3 lat ma tylko zestaw audio, nawigacja, centra multimediów.

Edit: Chyba, że to przełączanie panela zakwalifikowali do nawigacji.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Szukam szukam szukam przysłowiowego "Dłubka" któremu będzie się chciało znaleźć babola w działaniu tego panelu
HAND:cool:
A jeśli w telefonie przestanie Ci działać część panelu dotykowego to też szukasz dłubka co w nim pogrzebie i sprawdzi co się z nim dzieje czy zaczniesz od wymieniany panelu?
W branży automotive producenci raczej nie przewidują wymiany takich podzespołów tylko całe moduły. Dlatego też nie znajdziesz na rynku nowych części zamiennych, pozostają tylko dawcy, ale jak już masz dawcę to taniej i prościej jest wymienić cały moduł niż jakieś części w nim a wnikanie co dokładnie padło to bezsensowna strata czasu i pieniędzy.
Możesz zgłosić się też do takiego typa z YT: Daniel Rakowiecki, kiedyś na jednym z filmów reanimował jakiś stary system multimedialny z KIA ale to i tak pewnie kilka miesięcy zabawy bez gwarancji sukcesu (a wciąż potrzebny jest dawca że sprawnymi podzespołami).
 
Top