Bo bez neta to będzie bardzo podstawowe (funkcjonalnie) EVSE: ani podejrzeć czy ładuje i z jaką prędkością, ani zerknąć na statystyki ładowania, ani zmienić zdalnie jakieś ustawienia, że nie wspomnę o jakichś integracjach z HA czy z taryfami dynamicznymi lub API operatora (jak się kiedyś pojawi w PL).
Zastanów się też czy te 22kW rzeczywiście jest potrzebne bo znakomita większość BEV na rynku ma 11kW max.
Co do EVSE ja bym polecił takie:
![]()
Go-e Gemini 22kW z przewodem 1.8m, ładowarka do samochodu elektrycznego
Ładowarka do samochodów elektrycznych Go-e Gemini 22kW APP, WiFi, RFID, od oficjalnego dystrybutora, kup najtaniej i skorzystaj z naszego profesjonalnego wsparciaevston.com
Ewentualnie jego wersję z wtyczką:
![]()
Ładowarka do samochodu elektrycznego Go-e 22kW do ładowania nadwyżką PV
Ładowanie samochodu nadwyżkami energii z instalacji PV nigdy nie było prostsze. Kup zestaw ładowarka Go-e Gemini Flex 22kW od wyłącznego dystrybutora w Polsce.evston.com
Wersja 11kW kosztuje tyle samo co 22kW więc w tym przypadku brać 22kW![]()
Dzieki za podeslanie propozycji. Rzeczywiscie samochod ma tylko 11kw AC pokładowej. Mysle, ze dopiero kolejna generacja bedzie miala 22kw.
Rzucilem okiem na koszt stacji ladowania 22kw DC.. chyba jest tam za duzo o przynajmniej jedno zero.
W takim wypadku wiecej jak 11kw nie ma sensu. Kabel poloze mocniejszy, w razie czego wystapie o zwiekszenie mocy etc. Nie sadzilem ze zmiana AC na DC bedzie kosztowala taka kase.