Fala uszkodzeń bagażnika

Bartosz

Pionier e-mobilności
W modelu 2021 z elektrycznym zamykaniem bagażnika klapa uszkadza nadwozie. Na niemieckim forum znalazłem 6 przypadków i kilkadziesiąt na amerykańskim. Podczas zamykania z jakiegoś powodu klapa zachacza o nadwozie, metal wygina się i niszczy oba elementy, chociaż wcześniej bagażnik nie stwarzał problemów.

Opis jednego ze zdarzeń: „Tesla też nie może tego wyjaśnić. U mnie bagażnik był dłużej otwarty i było naprawdę gorąco tego dnia, zamknąłem go, a potem pokrywa bagażnika utknęła i samochód zaczął piszczeć”

Zdjęcia trzech przypadków i od razu dodam, że na amerykańskim forum są także inne kolory nadwozia.

826BE623-B659-4BC4-81C3-6B6270D721F6.jpeg

C24682A3-7615-4939-B202-BD85A019B9EC.jpeg
0375E3C4-5B5F-4149-9E09-45A504263D83.jpeg
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Te ich roboty... A kontrola jakości nawet jak wyłapie to poprawki więcej trwają niż montaż. Dlatego pewnie gumiak to podstawowe narzędzie korekcji.
Się doigrają, wchodzi konkurencja i brak spersonalizowania FSD, coraz wiecej u mnie powoduje zastanowienia czy aby na pewno trzecim elektrykiem będzie Tesla?
Żal du.pe ściska bo reszta albo droga, albo cienka w obsłudze i jeździe po Tesli.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Widzę, że podszedłeś do tego tak jak pisałeś:
”Poświęcę swój czas i pieniądze na jej rozreklamowanie, aby przyszli potencjalni właściciele mieli prawdziwy obraz sytuacji, mój niestety był wypaczony”
Podejdź do tego rzetelnie, w Niemczech 6 przypadków i kilkadziesiąt w US na 180 tys egzemplarzy wyprodukowanych w Q1.2021. Wskaż producenta samochodów który nigdy nie miał problemów z wyprodukowanymi autami.
 
Last edited:

Bartosz

Pionier e-mobilności
Widzę, że podszedłeś do tego tak jak pisałeś:
”Poświęcę swój czas i pieniądze na jej rozreklamowanie, aby przyszli potencjalni właściciele mieli prawdziwy obraz sytuacji, mój niestety był wypaczony”
Podejdź do tego rzetelnie, w Niemczech 6 przypadków i kilkadziesiąt w US na 180 tys egzemplarzy wyprodukowanych w Q1.2021. Wskaż producenta samochodów który igły nie miał problemów z wyprodukowanymi autami.
Podszedłem, rzetelnie. Napisałem ile przypadków znalazłem, a bardziej zauważyłem, bo specjalnie nie szukałem. Ile ich jest nie wiadomo. Każdy producent ma problemy, tylko różnica jest taka, że problemy dotykające całej floty innego producenta tutaj znajdziesz w jednym samochodzie 😉 Od ilu znalezionych przypadków danej usterki wolno mi pisać? 🙂
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Panowie, nie rozdrabniajmy się, Kolega wytyka błędy i dobrze. Każdy problem wart uwagi i dodania do "checklisty" przy sprawdzaniu auta.
Nadejdzie ten moment kiedy ludzie przestaną odbierać swoje zamówione egzemplarze po ich uprzednim przeglądnięciu.

Przy odbiorze nie myśli się trzeźwo, dodatkowo obsługa wciska dokumenty do podpisania, wszystko dzieje się za szybko. Warto propagować wiedze o fantach, żeby się nie naciąć.


Na sądy w Polsce nie liczę, może że się skrzykniemy i zorganizujemy to sami. Może jest miedzy Nami jakiś prawnik lub zna dobre biuro które już wygrało sprawę w podobnych tematch z innymi firmami.

Koledzy w Niemczech czy Norwegii wygrywają, czemu my byśmy nie mogli. - ale to pewnie na osobny wątek.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Widzę, że podszedłeś do tego tak jak pisałeś:
”Poświęcę swój czas i pieniądze na jej rozreklamowanie, aby przyszli potencjalni właściciele mieli prawdziwy obraz sytuacji, mój niestety był wypaczony”
Podejdź do tego rzetelnie, w Niemczech 6 przypadków i kilkadziesiąt w US na 180 tys egzemplarzy wyprodukowanych w Q1.2021. Wskaż producenta samochodów który nigdy nie miał problemów z wyprodukowanymi autami.
Też miałem ten problem.
 

Attachments

  • 20210512_202016.jpg
    20210512_202016.jpg
    2,8 MB · Liczba wyświetleń: 115

newbe

Posiadacz elektryka
Coś z tym zrobiłeś/zrobił serwis?
Jak pisałem w innym wątku to na początek wyregulowali zbyt blisko, po czym zaczęło łuszczyć. Nie była to wada fabryczna.
Także tę 6 wypadków też mogą być po regulacji klapy bagażnika, a nie z fabryki.
Co zrobili - zaprawkę i ponowną regulację.
PS: apka działa u mnie na Android.
PPS: świst wiatru znikł po wymianie uszczelek przednich drzwi oraz po regulacji wysokości szyb. Teraz żona (bardzo wrażliwa na jakiekolwiek wady Tesli) nie ma nic do powiedzenia jeżeli nie przyspiesz zbyt mocno (tego nie lubi).
 
Last edited:
Top