Ford Explorer - oferty / finansowanie

juggler5

Nowy na Forum
wczoraj rozmawialem z dealerem i nie zadnego auta na stocku z wielosezonem w programie ambassador
Wejdź na dostępne samochody, wysortuj sobie wersję Premium, przy opisie auta ma być 2025.75 i sprawdzaj kolejno opcje wyposażenia. Są samochody z wielosezonem.
Wszystkie Premium z 2025.75 są w ambasadorze według mojego dealera.
 

giancardi

Nowy na Forum
Trochę bałagan mają na tym stocku. Na przykład w wielu dostępnych modelach opony wielosezonowe są za 0 złotych. No i mają 602 zasięgu przy RWD więc muszą mieć homologację, nie ma innej możliwości.

EDIT: a nie ok tylko Explorer ma wielosezon i 602 km, ale nie trzeba dopłacać do nich..

EDIT2: juggler5 a ile wychodzi jak można wiedzieć rata przy tej konfiguracji? Bo to dość bogata konfiguracja, w sumie wielosezon jest tylko z tą całą resztą wyposażenia.
 
Last edited:

BartekEM

Zadomawiam się
Ale czy warto dopłacać do mniejszych felg (oraz innego designu bo to nie są te same felgi) żeby mieć wielosezon, który i tak się prawdopodobnie zużyje pod naszym 2 tonowcem przed końcem kontraktu? 😅 dodatkowy komplet zimy + 4/6 zmian lub dodatkowy komplet wielosezonu + 2 zmiany mam wrazenie, że daje jakieś większe pole manewru no i jeździmy na 20 calach.
Zmierzyłem nowe letnie i mają 6mm.
Zmierzę je przed zimą i podejmę decyzję ile to ma szansę wytrzymać i od tego uzależnię w którym kierunku pójść. Każdy z nas jeździ inaczej i robi różne przebiegi
 

giancardi

Nowy na Forum
Ale czy warto dopłacać do mniejszych felg (oraz innego designu bo to nie są te same felgi) żeby mieć wielosezon, który i tak się prawdopodobnie zużyje pod naszym 2 tonowcem przed końcem kontraktu? 😅 dodatkowy komplet zimy + 4/6 zmian lub dodatkowy komplet wielosezonu + 2 zmiany mam wrazenie, że daje jakieś większe pole manewru no i jeździmy na 20 calach.
Zmierzyłem nowe letnie i mają 6mm.
Zmierzę je przed zimą i podejmę decyzję ile to ma szansę wytrzymać i od tego uzależnię w którym kierunku pójść. Każdy z nas jeździ inaczej i robi różne przebiegi
Myślisz , że 3 lat całosezonowe nie dadzą rady? Fakt, lepiej niby mieć zimówki, chociaż te zimy to też są takie śmieszne raczej. Nie wiem też czy 20 cali cokolwiek daje.
Komplet zimowych to jakieś 3000 przy dobrych wiatrach plus 6 wymian, gdzie dziś wymiana 20 cali to 250 złotych.
Bardziej kwestia czy ktoś chce dopłacać do większego wyposażenia, bo wielosezonowych nie widać przy mniejszych konfiguracjach.
 
Top