FSD - doświadczenia i informacje

danielm

Pionier e-mobilności
Nic nie dokladam, jade 0-20km/h i szarpie i gwaltownie hamuje, malo przyjemnie sie jedzie.
też mam podobne doświadczenia. nie rusza równo z autem przedemną tylko daje mu czas odjechać po czym rusza gwałtowniej niż ja bym to zrobił oraz gwałtowniej zwalnia. moje odczucia są takie że na sztywno stara się trzymać określoną odległość, powinien być dużo bardziej elastyczny. no i oczywiście ta odległość jest w Polskich realiach i tak zbyt duża choć przepisowa. prowokuje innych do wciśnięcia się przede mnie :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
HW3 Jeśli jest napisane "W pełni autonomiczny" lub " Komputer pełnej Samodzielnej jazdy" ( zmieniono)
w 2.5 jest to napisane : 2.5 SmartSelect_20210507-083631_Chrome.jpgSmartSelect_20210507-082953_Photos.jpgtempFileForShare_20210507-083154_copy_1280x769.jpg
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Otóż drogie Panie i Panowie "dobre" powróciło.... moja żona zameldowała mi, że 30 miała minut jazdy bez dotykania kierunkowskazów kierownicy i czegokolwiek (dla ortodoxa smerfa Marudy z Forum wyjaśniam ze nie ma tu podtekstu w słowie "jazda"). Potwierdzam wracając tą trasa S6, miałem prawie to samo. Tesla zaczęła sama wyprzedzać tylko wystarczyło wrzucić kierunkowskaz, bez ruchu kierownicą.
Ale gdy tylko na dłużej odwróciłem wzrok - kilka razy patrząc na smartfon - to chyba to rozpoznała ten fakt, bo nagle poprosiła o to żebym ruszył kierownicą. Ale ja jej nie dotknąłem i o dziwo po kilku mignięciach zrezygnowała z tego komunikatu. Nie przechodząc dalej, czyli w zwiększenie częstotliwości migania i sygnał dźwiękowy.
Wyprzedza bardzo fajnie i nie wyprzedza, jak widzi z tyłu inne auta. Wstrzymam sie z aktualizacjami, bo jest prawie idealnie i to rewelacja.
2021.4.18.2

 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Sytuacja była taka moja żona nie jeździ w trasy, ja prowadzę , ale musiała pojechać do Koszalina, a ja za nią Nissanem i zawieźć go synowi, który swój samochód oddał do warsztatu Gdy dojechalem przekazala mi informację, to co wyżej napisałem i byłem zdziwiony. Myślałem że ona jako że nie jeździ na fsd ani na autopilocie nie ma zielonego pojęcia co jak odpalić. Nie doceniamy kobiet, bez nas są bardziej zaradne i wolne. Gdy prowadzila przy mnie nigdy nie odpalała FSD.
Już tak mialem, taką swobodę i takie zachowanie auta, co prawda kilka tygodni.. Ale nigdy nie było tak, że po niebieskim migajacym ponagleniu, Tesla odpuszcza i przestaje wołać o "zły dotyk", nawet jak nie dotykam kierownicy.
Pięknie zmieniała zdanie, jak nagle ktoś szybszy pojawial się z tyłu, odpuszczala. Zero fantomów
Czy to przypadek? Czy to chwilowe? Wylaczylem opcje beta aktualizacji, poczekam co będzie u innych.
Czy ja mam "dzwine auto"?
Jest to rewelacja i nie chce tdgo stracić jak juz kiedyś było.
Czy Tesla patrzy i ocenia? Może , ze to żona, nowy uzytkownik FSD, to dala szansę? Poprzednio przeginałem i łamałem zasady (prędkość itp)
Żona jechala 10km mniej od dozwolonej 120, ja na początku też, potem przepisowo 120 (nie plus10, a równo - by sprawdzć czy to ma znaczenie) i nie obrazić Tesli :) Nie miało. Dalem 140 i bylo podobnie
Ps Doszlo do tego (powinienem się wstydzić), ze podczas przesyłania filmu a robilem to jadąc, tak przyblokowaly mnie inne samochdy ze Tesla zwolnila za autem z przyczepą do 60 km/h i dopiero po chwili sama wyprzedziła, wołając kilka razy abym w koncu wrzucił kierunkowskaz. A ja bylem wpatrzony w smartfon. Wiem... potnę się nastepnym razem i pokajam.
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
Otóż drogie Panie i Panowie powróciło.... moja żona mi zameldowała że 30 minut jazdy bez dotykania kierunkowskazów kierownicy i czegokolwiek Ja wracając tą trasa S6, to samo. Tesla zaczęła sama wyprzedzać tylko wystarczy wrzucić kierunkowskaz bez ruchu kierownicą nie w Ale odwróciłem wzrok kilka razy patrząc na smartfon i chyba to rozpoznała bo nagle poprosiła o to żebym wziął kierownicę i dotknął ale nie dotknąłem i ona jak gdyby zrezygnowała tego komunikatu nie przechodząc ani w jego zwiększenie częstotliwości i sygnał dźwiękowy. Wyprzedza bardzo fajnie i nie wyprzedza jak widzi z tyłu inne auta. Wstrzymam sie z aktualizacjami, bo jest prawie idealnie i to rewelacja.
2021.4.18.2

zazdroszcze, ja jednak zamówiłem sobie to ustrojstwo na kierownice, choć zamówiłem tydzień temu i śladu nie ma że wysłali
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Chyba mam jakies wytłumaczenie?
Wersja 2021.4.18.2 w opisie
Kamera kabinowa nad lusterkiem wstecznym może teraz wykrywać i ostrzegać kierowcę o nieuwadze, gdy włączony jest autopilot. Dane z kamer nie opuszczają samochodu, co oznacza, że system nie może zapisywać ani przesyłać informacji, jeśli nie jest włączone udostępnianie danych. Aby zmienić ustawienia danych, dotknij opcji Sterowanie> Bezpieczeństwo i ochrona> Udostępnianie danych na ekranie dotykowym samochodu.
I to by się pokrywało z moją obserwacją, gdy przestalem patrzeć na drogę pojawiał się "niebieski monit". Po ponownej koncetracji i gapieniu się przed siebie znikał.
Żona też stwierdziła, że była skoncetrowana ale kierownicy kompletnie przez 30 minut nie trzymała i nie miala wezwan a ja tak, bo sie "kręcę"

 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Czy ktoś z Was, tak ma?
Wyciągam temat, bo wg mnie jest to jedna z najciekawszych zmian jakie Tesla wprowadziła. Na miarę odtwarzania Sentry w aucie czy EPedala, a nawet ważniejsza od dodania mocy i zasięgu, czy Polskiego menu.
Aż drżę by "nie zdechło", skoro moja Sz P Małżonka zaczela "malowac pazury" podczas jazdy, to znaczy ze jest to cud.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
zazdroszcze, ja jednak zamówiłem sobie to ustrojstwo na kierownice, choć zamówiłem tydzień temu i śladu nie ma że wysłali
Teraz tak jest, czyli co raz gorzej z handlem z Chińczykami. Tez dostalem ni z gruchy ni z pietruchy. I czekając kupilem nawet te male na boki ale poprzysyłali szare nie białe
 
Top