nabrU
Moderator
Na koniec raport specjalny dla @consigliero, czyli ID.Buzz...
Kolejka do obejrzenia tego samochodu była równie długa jak na zapisy do jazd próbnych, może dlatego że to podobno jedyny egzemplarz tego pojazdu w UK (i jak widać ze zdjęć, z kierownicą ciągle po Waszej stronie
). Zamówienia podobno będzie można składać późnym latem i wspomniano coś o cenie wyjściowej ok. 55 tyś funtów. Bateria w tym modelu to 77kWh i silnik 204KM czyli podobnie powiedzmy jak ID.4 (w końcu ta sama architektura MEB), ale jako, że Buzz to prawie 3 tony to zasięg pewnie będzie max. ok. 350km. Poinformowano mnie też, że po CCS będzie można Buzza ładować z max prędkością 170kW, że będzie też wersja 7 osobowa oraz przedłużona (LWB) z większą baterią (wspomniano coś koło 100kWh).
Jest to niestety według mnie mniejszy samochód niż Transporter / Caravelle, ale mimo ceny sądzę, że będzie się sprzedawał jak "ciepłe bułeczki". W środku przyzwoicie wykonany, deska ciutkę przeprojektowana w porównaniu do ID.3 / ID.4 ale wciąż ta sama koncepcja, drzwi boczne otwierają i zamykają się elektrycznie, przepastny bagażnik, tylne siedzenia można zdemontować... No i ten wygląd, który na pewno spowoduje, że parę głów się odwróci na ulicy...
Kolejka do obejrzenia tego samochodu była równie długa jak na zapisy do jazd próbnych, może dlatego że to podobno jedyny egzemplarz tego pojazdu w UK (i jak widać ze zdjęć, z kierownicą ciągle po Waszej stronie
Jest to niestety według mnie mniejszy samochód niż Transporter / Caravelle, ale mimo ceny sądzę, że będzie się sprzedawał jak "ciepłe bułeczki". W środku przyzwoicie wykonany, deska ciutkę przeprojektowana w porównaniu do ID.3 / ID.4 ale wciąż ta sama koncepcja, drzwi boczne otwierają i zamykają się elektrycznie, przepastny bagażnik, tylne siedzenia można zdemontować... No i ten wygląd, który na pewno spowoduje, że parę głów się odwróci na ulicy...









Last edited: