Gdzie po leasing?

umcus

Pionier e-mobilności
No ale czego się spodziewałeś? Że ktoś da Ci leasing poniżej wiboru przy tak wysokim ryzyku? To bierz Y, tam masz 0,99%. Na warunkach rynkowych, gdy masz małą wpłatę i wysoki wykup, nigdy nie będziesz miał dobrych warunków. Inna sprawa, że ciężko będzie zejść dużo poniżej 108%. Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastko. Pieniądze, zwłaszcza z banku nigdy nie są za darmo. Jak bierzesz w leasing na firmę, to odliczenia od podatków robią robotę, z 50 kpln jesteś do przodu.
 

umcus

Pionier e-mobilności
miałem już dwa samochody w leasingu praktycznie na 0% przed 2020 r.
ale widać to już nie te czasy, nie chce starego Y,
Ale widziałeś, jaki był wtedy wibor? 0,22 vs 5,8 teraz.
czekam na obniżki i promocje Junipera, jak nie to biorę 3 LR AWD
No z tymi promocjami to chyba będzie ciężko na początku. Musiałaby być faktycznie kiepska sprzedaż, żeby jeszcze promocje przed końcem roku wpadły. A patrząc na to, że ludzie czekają na wersje normalne, które będą podobnie wycenione jak obecny Y, to raczej na brak zainteresowania nie będą narzekać.
Jeździłem nową 3 i starym Y i nie ma porównania. Highland bije na głowę Y-ka
A to fakt, stary Y to wóz drabiniasty. Juniper na 19" powinien być sporo lepszy, skoro tak podkreślają wszędzie, że wzięli sobie uwagi klientów do serca i zastosowali podobny zawias co w Highlandzie.
 

bano92

Zadomawiam się
Ale widziałeś, jaki był wtedy wibor? 0,22 vs 5,8 teraz.

No z tymi promocjami to chyba będzie ciężko na początku. Musiałaby być faktycznie kiepska sprzedaż, żeby jeszcze promocje przed końcem roku wpadły. A patrząc na to, że ludzie czekają na wersje normalne, które będą podobnie wycenione jak obecny Y, to raczej na brak zainteresowania nie będą narzekać.

A to fakt, stary Y to wóz drabiniasty. Juniper na 19" powinien być sporo lepszy, skoro tak podkreślają wszędzie, że wzięli sobie uwagi klientów do serca i zastosowali podobny zawias co w Highlandzie.

Moja narzeczona(która nie zna się na samochodach) stwierdziła po jazdach próbnych, że 3HL jest bardziej komfortowy niż Y pod względem zawieszenia. Oboje spodziewaliśmy się, że będzie odwrotnie.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Moja narzeczona(która nie zna się na samochodach) stwierdziła po jazdach próbnych, że 3HL jest bardziej komfortowy niż Y pod względem zawieszenia. Oboje spodziewaliśmy się, że będzie odwrotnie.
No to stwierdziła fakt, który jest znany od momentu wejścia 3HL na rynek ;) Dopiero nowy Y może być bardziej zbliżony do 3.
 

bano92

Zadomawiam się
No to stwierdziła fakt, który jest znany od momentu wejścia 3HL na rynek ;) Dopiero nowy Y może być bardziej zbliżony do 3.
Jest znany dla osób, które w tym siedzą. My się tym nie interesowaliśmy i widząc sporego Suva spodziewaliśmy się komfortu/pontonu.
Nie pisałem tego żeby "odkryć amerykę" tylko żeby podkreślić, że skoro my zauważamy tak szybko różnicę, to jest przepaść w jakości zawieszenia.
 

Krk

Posiadacz elektryka
Ja sobie wziąłem godzinę jazdy 3HL i zaraz potem godzinę Y.
Zaskoczony byłem jak, wsiadłem do Y, jego twardym zawieszenie. Faktycznie jakbym na wóz drabiniasty wsiadł.

Ale ze świateł to mają odejście obydwa super. BMW zostawały w tyle. Jakby policja za mną jechała to z 5 mandatów bym zapłacił. Autostradą to nawet nie wiem kiedy 180 wskoczyło.

Nie mogłem się tylko przyzwyczaić do hamowania One Pedal. Dopiero w Y udało mi się to wyłączyć. Czy w 3 też można wyłączyć hamowanie i rekuperacę?
 
Top