To jakie parametry, że 40k kosztów?Dostałem ofertę z Pekao leasing na Model 3 LR AWD i cała dotacja idzie na bank. Prawie 40 tys. zabierają złodzieje
To jakie parametry, że 40k kosztów?Dostałem ofertę z Pekao leasing na Model 3 LR AWD i cała dotacja idzie na bank. Prawie 40 tys. zabierają złodzieje
Ale widziałeś, jaki był wtedy wibor? 0,22 vs 5,8 teraz.miałem już dwa samochody w leasingu praktycznie na 0% przed 2020 r.
ale widać to już nie te czasy, nie chce starego Y,
No z tymi promocjami to chyba będzie ciężko na początku. Musiałaby być faktycznie kiepska sprzedaż, żeby jeszcze promocje przed końcem roku wpadły. A patrząc na to, że ludzie czekają na wersje normalne, które będą podobnie wycenione jak obecny Y, to raczej na brak zainteresowania nie będą narzekać.czekam na obniżki i promocje Junipera, jak nie to biorę 3 LR AWD
A to fakt, stary Y to wóz drabiniasty. Juniper na 19" powinien być sporo lepszy, skoro tak podkreślają wszędzie, że wzięli sobie uwagi klientów do serca i zastosowali podobny zawias co w Highlandzie.Jeździłem nową 3 i starym Y i nie ma porównania. Highland bije na głowę Y-ka
Ale widziałeś, jaki był wtedy wibor? 0,22 vs 5,8 teraz.
No z tymi promocjami to chyba będzie ciężko na początku. Musiałaby być faktycznie kiepska sprzedaż, żeby jeszcze promocje przed końcem roku wpadły. A patrząc na to, że ludzie czekają na wersje normalne, które będą podobnie wycenione jak obecny Y, to raczej na brak zainteresowania nie będą narzekać.
A to fakt, stary Y to wóz drabiniasty. Juniper na 19" powinien być sporo lepszy, skoro tak podkreślają wszędzie, że wzięli sobie uwagi klientów do serca i zastosowali podobny zawias co w Highlandzie.
No to stwierdziła fakt, który jest znany od momentu wejścia 3HL na rynekMoja narzeczona(która nie zna się na samochodach) stwierdziła po jazdach próbnych, że 3HL jest bardziej komfortowy niż Y pod względem zawieszenia. Oboje spodziewaliśmy się, że będzie odwrotnie.
Jest znany dla osób, które w tym siedzą. My się tym nie interesowaliśmy i widząc sporego Suva spodziewaliśmy się komfortu/pontonu.No to stwierdziła fakt, który jest znany od momentu wejścia 3HL na rynekDopiero nowy Y może być bardziej zbliżony do 3.