Głosowanie na lokalizację SuC

Jestem teraz na SuC w Krakowie. Dużo lepiej nie jest, 42 kW aktualnie.
Byle się doczekać rozbudowy, upały pewnie nie pomagają.

Wracając do głównego tematu wątku to na razie też cudów nie ma, zakładam że zdemotywowały nas w PL podane daty uruchomienia stacji. Oby się jednak na koniec kwartału okazało że nie jest tak źle i chociaż jedna lokalizacja wejdzie. Niby jak nie to zawsze jest szansa, że kolejny kwartał odpali nam gwiazdkę na paru kolejnych, ale chciałbym żeby "ssanie" na SuC było widoczne.

Z mojej własnej perspektywy działa to w ten sposób, że póki jeżdzę starą wolno ładującą się S-ką i SuC są darmowe to jestem w stanie znosić "niedogodności" typu dzielenie mocy, czekanie czy konieczność jazdy w dziwne lokalizację. Ale gdybym chciał śmigać Plaidem/Roadsterem to bardzo przepraszam, ale już "oczekuję" że na każdym możliwym punkcie ładowania będzie 150kW+ bez żadnego dzielenia się. Plus więcej Service Centers ale tutaj niby coś się dzieje (a że od paru lat to inna sprawa).
 

sd tosia

Posiadacz elektryka
Co do widoku polecam jeszcze ten: Laßnitzhöhe, Austria - dojazd masakryczny wąską drogą ale widok też przedni :)
Rok temu w nocy udało mi się jakoś trafić, zjazd z asfaltu trudno dostrzec o 1:00 w nocy, kocyk na asfalt i podziwianie Galaktyki.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Chyba się doczekaliśmy startu - w Krakowie w Bonarce coś się zaczęło dziać - zagrodzili bardzo dużą część parkingu (jakieś 28-30 miejsc parkingowych) przylegającą do SuC, pomalowali coś na ziemi jakieś plany pod budowę.

View attachment 12050
View attachment 12051
View attachment 12052
Tak już było w poniedziałek. Niech robią, najważniejsze jednak to moc, bo z tym jest marnie. Teraz przy pełnym obłożeniu leci te 40+ kW. Jak jedno z tandemu A/B tylko zajęte to 78-79 kW. Jak niedawno dwa stanowiska były nieczynne to dało się dobić do około 130 kW ładując solo, ale to chyba tylko późną nocą można tak trafić. Generalnie w Krakowie natenczas mamy Charger, bez Super. Oby się poprawiło bo zapotrzebowanie jest duże.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Tak już było w poniedziałek. Niech robią, najważniejsze jednak to moc, bo z tym jest marnie. Teraz przy pełnym obłożeniu leci te 40+ kW. Jak jedno z tandemu A/B tylko zajęte to 78-79 kW. Jak niedawno dwa stanowiska były nieczynne to dało się dobić do około 130 kW ładując solo, ale to chyba tylko późną nocą można tak trafić. Generalnie w Krakowie natenczas mamy Charger, bez Super. Oby się poprawiło bo zapotrzebowanie jest duże.
Kilkaset metrów obok Bonarki jest zajezdnia autobusowa z ładowarkami autobusów o łącznej mocy 4.4 MW, to byłe poprzemysłowe tereny więc raczej z mocą nie powinno być problemu.

Obecnie są zainstalowane stare ładowarki które max dawały 120kW bez dzielenia, ostatnio ciągle awarie jednego słupka chyba spowodowały, że przycięli moc.
 

Piotr

Posiadacz elektryka

piotrazz

Posiadacz elektryka

nnnnn

Pionier e-mobilności
Tylko niestety zlokalizowane w centrum Krakowa przez co dojazd w godzinach 8-18 byłą naprawdę wymagający.
 
Top