Greenway roaming

prebek

Posiadacz elektryka
Dzień dobry Wszystkim
Jako, ze podpisałem "abonament" w Greenway PL i oglądam sobie na swoim panelu klienta ceny, to mam 2 pytania
1. wewnętrzny roaming - siec VOLVO ale logo greenway cena 3,15 zł - dlaczego? ( Greenway - Volvo) - Węgierska Górka
2. stacje własne na Słowacji w cenie jak w PL 2,40 zł - Ružomberok przy Tesco - podoba sie mi ( chyba zrezygnuje z ZSE)

mam jeszcze 3 pytanie czy ktoś kupuje ten droższy abonament - zaczyna się opłacać dopiero powyżej 170kWh? Czy ma to jeszcze jakieś inne wygody, czy tylko cena ?
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Dzień dobry Wszystkim
Jako, ze podpisałem "abonament" w Greenway PL i oglądam sobie na swoim panelu klienta ceny, to mam 2 pytania
1. wewnętrzny roaming - siec VOLVO ale logo greenway cena 3,15 zł - dlaczego? ( Greenway - Volvo) - Węgierska Górka

To nie jest roaming. To jest stacja partnerska, z literką P przy pinezce na mapie.
Na takich nie obowiązuje ogólny cennik GW.
Ceny aktualne sprawdzamy w apce.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
2. stacje własne na Słowacji w cenie jak w PL 2,40 zł - Ružomberok przy Tesco - podoba sie mi ( chyba zrezygnuje z ZSE)
A dlaczego rezygnować z ZSE Drive? Np. w abonamencie ZSE "Road Safe" za 29,90 EUR, gdzie w cenie abonamentu jest 100 kWh, to wychodzi 0,299 EUR/kWh (1,27 PLN/kWh). 1,27 PLN/kWh w ZSE jest mniej opłacalne od 2,40 PLN/kWh w GW?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
A dlaczego rezygnować z ZSE Drive? Np. w abonamencie ZSE "Road Safe" za 29,90 EUR, gdzie w cenie abonamentu jest 100 kWh, to wychodzi 0,299 EUR/kWh (1,27 PLN/kWh). 1,27 PLN/kWh
Ale kto właduje 100 kWh na Słowacji akurat i będzie się chciał babrać z abo w tym celu?
Kupujesz abo w Ionity i zapominasz o temacie innych stacji.....
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Ale kto właduje 100 kWh na Słowacji akurat i będzie się chciał babrać z abo w tym celu?
Kupujesz abo w Ionity i zapominasz o temacie innych stacji.....
Akurat jak jedziesz do Chorwacji przez SK, to jak znalazł - 50 KWh w jedną stronę i 50 kWh przy jeździe powrotnej.

Oczywiście, jak komuś kasa nie gra roli, to może się ładować na droższych stacjach Ionity.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
A dlaczego rezygnować z ZSE Drive? Np. w abonamencie ZSE "Road Safe" za 29,90 EUR, gdzie w cenie abonamentu jest 100 kWh, to wychodzi 0,299 EUR/kWh (1,27 PLN/kWh). 1,27 PLN/kWh w ZSE jest mniej opłacalne od 2,40 PLN/kWh w GW?
Inaczej wyglądają rachunki gdy się "nie ma nic", a inaczej gdy się już wydało 30 zet na abo GW.
Jeszcze inaczej gdy się korzysta w lipcu z letnich stawek ejoinGO 0,29 EUR za DC, albo ma czas i sposobność użyć AC Lidla za 0,24 EUR
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Akurat jak jedziesz do Chorwacji przez SK, to jak znalazł - 50 KWh w jedną stronę i 50 kWh przy jeździe powrotnej.
Moja auto tyle nie pali, żeby od granicy akurat do końca Słowacji załadować 50 kWh.
I na szczęście jeżdżę przez wolne od opłat Czechy, więc to w ogóle nie mój problem, Słowację mam nie po drodze.
Oczywiście, jak komuś kasa nie gra roli, to może się ładować na droższych stacjach Ionity.
W Austrii 1,66 zł, przy zapewne kilka razy większej prędkości ładowania......
 

prebek

Posiadacz elektryka
A dlaczego rezygnować z ZSE Drive? Np. w abonamencie ZSE "Road Safe" za 29,90 EUR, gdzie w cenie abonamentu jest 100 kWh, to wychodzi 0,299 EUR/kWh (1,27 PLN/kWh). 1,27 PLN/kWh w ZSE jest mniej opłacalne od 2,40 PLN/kWh w GW?
Mam abo ZSE ten najmniejszy, bo bywam na Słowacji 2-3 razy w miesiącu - abo (40 kWh) kosztuje 13€ - czyli kWh ok. 1,4zł, a poza abo kosztuje ok 2,1zł, ale jak nie korzystam, to abo przepada. (a do kanistra nie wleję) i zimą nie zamierzam jeździć.
100 kWh to jest dla mnie na Słowacji zbyt dużo
 
Top