GreenWay sprawa dla UOKIK

ducarider

Posiadacz elektryka
Cześć
Taka moja konkluzja.
Ładowałem się dzisiaj na stacji oznaczonej jako 140 kw. Oczywiście moc podana stacji, nie złącza. Opłata 3,25 / kw. Ładował się inny samochód. Czyli stacja dzieli moc na pół po 70kw.
Płacisz za moc pow 100 dostając 70. To jawne oszukiwanie klienta. Nie ma nigdzie informacji, że nie naładujesz się predkoscia pow 100 kw. Skąd ja mam wiedzieć, czy samochód obok pobiera 5, 10 czy tez 30 kw i dla mnie zostanie 110?
korzystają z monopolu i pozwalają sobie na oszukiwanie klienta. Bok mówi coś o regulaminie ale go mogą w d… sobie wsadzić jak ładowarka przed ładowaniem mnie nie poinformuje o tym, że zapłacę 3,25 za 70 kw.
Zglaszamy ?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jeśli to działa tak jak ja to rozumiem to w takiej sytuacji zawsze dostaniesz 70kW. Niezależnie od tego czy to drugie auto pobiera 10, 20 czy 70kW.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
ale płacisz jak za powyżej 100. Nie wiesz czy dane auto się ładuje, czy jest tylko podłączone. Czy kabel do tamtego auta działa czy nie. Jedziesz do ładowarki 140 kw. Płacisz za pow 100. Dostajesz poniżej 100 za cenę wyższą. Jawne oszustwo.
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Cześć
Taka moja konkluzja.
Ładowałem się dzisiaj na stacji oznaczonej jako 140 kw. Oczywiście moc podana stacji, nie złącza. Opłata 3,25 / kw. Ładował się inny samochód. Czyli stacja dzieli moc na pół po 70kw.
Płacisz za moc pow 100 dostając 70. To jawne oszukiwanie klienta. Nie ma nigdzie informacji, że nie naładujesz się predkoscia pow 100 kw. Skąd ja mam wiedzieć, czy samochód obok pobiera 5, 10 czy tez 30 kw i dla mnie zostanie 110?
korzystają z monopolu i pozwalają sobie na oszukiwanie klienta. Bok mówi coś o regulaminie ale go mogą w d… sobie wsadzić jak ładowarka przed ładowaniem mnie nie poinformuje o tym, że zapłacę 3,25 za 70 kw.
Zglaszamy ?
Skoro jest w regulaminie to mogłeś na to się nie godzić i poprostu nie korzystać, skorzystałeś to się godzisz na takie warunki, następnym razem nie korzystaj i tyle. Brutalne ale tak to działa i tyle...
 

vwir

Pionier e-mobilności
ale płacisz jak za powyżej 100. Nie wiesz czy dane auto się ładuje, czy jest tylko podłączone. Czy kabel do tamtego auta działa czy nie. Jedziesz do ładowarki 140 kw. Płacisz za pow 100. Dostajesz poniżej 100 za cenę wyższą. Jawne oszustwo.
Ale ja się z Tobą zgadzam. Tylko sygnalizuję, że jest gorzej niż Ci się wydaje. Nawet jeśli to drugie auto pobiera 10kW to ta ładowarka nie da Ci więcej niż 70kW. A to już jest mega słabe, bo obydwaj płacicie jak za ładowarkę powyżej 100kW, tymczasem obaj jesteście na ładowarce 70kW.
 

STMS

Pionier e-mobilności
zgłoś - przydałoby się aby wyprostowali ten regulamin bo opłata za ponad 100 kWh kiedy dostępne jest max 70 jest nieuprawnionym wzbogaceniem
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Regulamin mogą sobie w d… wsadzić. Play, t Mobile tez maja regulaminy. Klient musi mieć jasna informacje o cenie i jakości usługi w danym momencie. Nie możesz się domyślać. To tak jakbyś wsiadł do samolotu do Berlina a wysadziłaby Cię w Szczecinie bo było o 1 pasażera za duzo
 

mALEK

Pionier e-mobilności
niestety to tak nie dziala. kupujac bilet na samolot, tez nikt nie gwarantuje, ze dolecisz w planowanym czasie. wiele czynnikow ma na to wplyw. a, to ze podaja lot 1h, to tylko "planowany", potem sie okazuje, ze siedzisz 30mn w samolocie, bo na cos/kogos czekasz. bo nagle mgla sie pojawila nad lotniskiem i czekasz...z 1h robia sie 2h
z ladowarka masz podobnie. moc >100kW nie gwarantuje stalej mocy ladowania >100kW bo nie jest to mozliwe
za cennikiem GW

Rzeczywista maksymalna moc ładowania może być niższa od nominalnej ze względu na specyfikację techniczną samochodu,
zarządzanie dystrybucją mocy w ładowarce podczas ładowania wielu pojazdów lub z innych przyczyn technicznych.


"nie mamy panskiego plaszcza, i co pan nam zrobi? niesty placisz, za "mozliwosc", a nie "gwarantowana" moc. cos jak z internetem w bloku :D
GW na chwile obecna mocna wykorzystuje pozycje lidera i robia to zgodnie z prawem. taki mamy "klimat" niestety :/
 

Giaur77

Fachowiec
Płacę za możliwość i jeżeli moje auto jej nie wykorzystuje to moja strata.

Tutaj jednak płacimy za możliwość, a jej nie ma (z przyczyn za które odpowiada usługodawca - takiej a nie innej charakterystyki ładowarki).

Problemem nie jest to niemożliwość ładowania się pełną zadeklarowaną mocą, ale inkasowanie przez usługodawcę płatności za parametry usługi, której nigdy (przy jednoczesnym ładowaniu dwóch pojazdów) nie jest w stanie zapewnić.

Moim zdaniem jest to dobry materiał na UOKiK. Regulaminem nie mogą zasłaniać się w każdej sytuacji.
 

vwir

Pionier e-mobilności
niestety to tak nie dziala. kupujac bilet na samolot, tez nikt nie gwarantuje, ze dolecisz w planowanym czasie. wiele czynnikow ma na to wplyw. a, to ze podaja lot 1h, to tylko "planowany", potem sie okazuje, ze siedzisz 30mn w samolocie, bo na cos/kogos czekasz. bo nagle mgla sie pojawila nad lotniskiem i czekasz...z 1h robia sie 2h
Czy wiesz o tym, że w sytuacji opóźnienia lotu przysługują Ci stosowne rekompensaty (zależne od wielkości opóźnienia)? Tak samo gdy lot zostanie anulowany. To tak na marginesie, bo przykład wybrałeś najgorszy możliwy.
 
Top