Grudniowa dostawa podąża ze wschodu.

Jako219

Zadomawiam się
Daj na streamable.com

bez tych kolpakow aero TM3 wyglada sto razy lepiej
Już je poskracałem żeby przeszły i nie mogę odzyskać… 🤦🏻‍♂️ Załączam zdjęcia, które dodatkowo zrobiłem.

ps. Poza dwiema Paniami i Panem szkolona była kolejna kobitka. Teraz w takim teamie pójdą z kopyta! 😂
 

Attachments

  • DCD1A9F7-8518-4524-87D5-BFE7E490767D.jpeg
    DCD1A9F7-8518-4524-87D5-BFE7E490767D.jpeg
    2,9 MB · Liczba wyświetleń: 140
  • FF2D1A74-383D-4776-B549-81F84791FD78.jpeg
    FF2D1A74-383D-4776-B549-81F84791FD78.jpeg
    2,1 MB · Liczba wyświetleń: 133
  • 5FA1FDB4-B264-4F76-8AE0-459C3AAD9A99.jpeg
    5FA1FDB4-B264-4F76-8AE0-459C3AAD9A99.jpeg
    3,7 MB · Liczba wyświetleń: 142

matt

Nowy na Forum
Dzień konia dzisiaj! Ale w końcu jestem już na bazie i przy lampce winka na spokojnie mogę podzielić się z Wami wrażeniami i informacjami, które może pomogą tym, którzy ciagle są przed odbiorem.
A grzanie kierownicy i foteli jest może?
 

solik

Pionier e-mobilności
Pozwoli mi obejrzeć auto (mimo pierwszych sugestii ze ludzie wsiadają i jadą), nawet zaproponowana spisanie protokołu jak zwróciłem uwagę na słabe spasowanie lamp tylnich (większość aut, które przepatrzyłem miała ten sam problem ale znalazłem 2 szt dobrze spasowane), niestety Pana potem nie znalazłem i odjechałem bez protokołu. Wrzucam zdjęcia dajcie znać co myślicie.
Wiekszosc lamp jest zamontowana na srube z tylu, moze wystarczy dokrecic zeby wsunela sie glebiej (chociaz trzeba uwazac bo w Leonach 5F byly za mocno dokrecone w fabryce i pekaly)
 

t3sla4sun

Zadomawiam się
Dzień konia dzisiaj! Ale w końcu jestem już na bazie i przy lampce winka na spokojnie mogę podzielić się z Wami wrażeniami i informacjami, które może pomogą tym, którzy ciagle są przed odbiorem.

Po pierwsze SR+ kozak! mimo moich obaw o przyspieszenie. Jest zdecydowanie żwawsze niż w moje Volvo V90 z 310 konnym motorkiem. Mi się podoba a żona, która będzie użytkowała na codzień jest pod meeeega wrażeniem 😁

Poza tym:
  • odśnieżać nie musiałem bo śniegu nie było ale auto na dworze przekazał mi Pan, którym zapomniał ze gadał ze mna 1,5h wcześniej 🤦🏻‍♂️ (miałem odbiór o 14:00, w piątek ustalałem że będę 12:30 bo tak mam pociąg, auto gotowe nie było wiec poszedłem do Ikea i po 1,5h Pan już mnie nie pamiętał ale najważniejsze ze fura była gotowa - tj. lekko przepłukania z zewnątrz 😉).
  • Moja bateria E6LR w kwitach to 239kw i 491km zasięgu a jednak aplikacja przy 100% to 431 km zasięg…
  • Jeśli nie masz czasu nie klikaj w aplikacji „aktualizacja”, trwa 30 minut i nie odjedziesz w tym czasie.
  • Miałem naładowaną baterię w 70% a z informacji jaka dostałem od Tesli samochody maja od 50% wzwyż.
  • Pozwoli mi obejrzeć auto (mimo pierwszych sugestii ze ludzie wsiadają i jadą), nawet zaproponowana spisanie protokołu jak zwróciłem uwagę na słabe spasowanie lamp tylnich (większość aut, które przepatrzyłem miała ten sam problem ale znalazłem 2 szt dobrze spasowane), niestety Pana potem nie znalazłem i odjechałem bez protokołu. Wrzucam zdjęcia dajcie znać co myślicie.
  • Powrót do Częstochowy z międzylądowaniem w Lućmierzu pozwolił na przetestowanie SC i dzięki uprzejmości innego właściciela TM3 dowiedziałem sie ze podłączyłem sie do wolniejszej ładowarki. Trzeba wybierać z cienkim kablem.
Ma ktoś fotkę jak wyglądają te wolniejsze i szybsze SC? :p
 

Fixtor

Zadomawiam się
SR+ odebrany! Korzystałem z checklisty z tego forum, i nie znalazłem żadnego problemu z samochodem :)

Byłem umówiony w sobotę na godzinę 10:00, dotarłem do salonu na kilka minut po tym czasie i w drodze nagrałem ten filmik:

Okazało się, że "ktoś z Teksasu" zapomniał aktywować moich kart, a jako, że u nich to była bardzo wczesna godzina, to czekaliśmy aż ta osoba dojedzie do biura i cośtam odklika. Miało to zająć godzinę, więc mi to bardzo pasowało, bo na spokojnie obejrzałem samochód, pobawiłem się ekranem i skonfigurowałem wszystkie ustawienia (miałem praktycznie od razu dostęp przez aplikację). Niestety, ostatecznie trwało to prawie 4 godziny. Pod koniec przyszedł pan z laptopem, podłączył się kablem gdzieś pod kierownicą i karty były gotowe. W między czasie poszedłem do OBI obok i kupiłem gaśnicę, ale musiałem wracać do Poznania po ciemku. Na szczęście obsługa była bardzo miła i doładowałem się w salonie do 100%.

Była jedna śmieszna sytuacja: mój samochód zaczął nagle trąbić. Wszyscy zaczeli się patrzyć na mnie, bo akurat bawiłem się aplikacją, ale ani razu nie próbowałem uruchamiać klaksonu. Wyłączyłem aplikację, schowałem telefon, a samochód dalej trąbi. Myślałem, że pewnie samochód jest wadliwy, albo jakiś dziwny błąd w oprogramowaniu. Ostatecznie okazało się, że pracownik szukał go na parkingu i nie mógł znaleźć, a samochód był zaparkowany w środku salonu :)

Nie wiem jaką mam baterię i przyspieszenie, ale na ekranie pokazuje około 440 km zasięgu. Przyspieszenie pewnie dopiero na wiosnę przetestuję :) Przy superchargerze w Lućmierzu napadało śniegu i było tak ślisko, że trzeba było ostrożnie chodzić - samochód był na letnich oponach, ale poradził sobie bez problemu. Kontrola trakcji i te wszystkie inne systemy są rewelacyjne :)

Zaskoczyło mnie to, że są lampki pod drzwiami gdy je otwieram. Myślałem, że SR+ tego nie ma. Na minus póki co jedynie to, że w Europie chyba nie ma funkcji zmiany dźwięku jazdy w Boomboxie, a szkoda, bo chcę by mój samochód brzmiał dzwonki Świętego Mikołaja :(

Edit: jeszcze jedno - podgrzewanej kierownicy i tylnych siedzeń nie mam, ale mam dostępną opcję kupienia przez aplikację za 1500 zł.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Kalibrowaliście swoje kamery w optymalnych warunkach?

Aby zapewnić optymalne wyniki, należy jechać środkowym pasem autostrady (najlepiej z co najmniej pięcioma pasami) o wyraźnych liniach i minimalnym ruchu.

Może próbować coś w kierunku Przemyśl Medyka Jarosław?
:ROFLMAO:
 
Last edited:

Najnowsze dyskusje

Top