Holiday Update - spekukacje

poochaty

Posiadacz elektryka
Wg mnie chodzi o to, że przez większą część okresu 2020-2022 zamiast pisać low level soft do świateł to siedzieli full time w pisaniu softu dla zamienników kontrolerów, które musieli brać bo innych na rynku nie było. Inni wstrzymywali produkcję, oni pisali soft i brali co jest dostępne.
Z matrixami jest trochę tek, że nie mają dużej motywacji, bo w US o ile dobrze pamiętam ogarnięcie prawem tematu jest bardzo skomplikowane, a po co rzucać zasoby na temat na małą Europę.
 

daniel

Señor Meme Officer
Możed AppStore, może CarPlay, może przeniesienie podstawowej funkcji Summon z EAP do podstawowego Autopilota.. takie tam drobnostki by były miłe
Byłbym szczęśliwy gdyby AP się reaktywował po zmianie pasa. Wtedy EAP byłby niepotrzebny.
Samoczynnego parkowania Tesli się boję, bo widać było na YT jak Tesle w Summon przycierały samochody obok, ale chętnie wziąłbym creep forward/backward.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja nie narzekam na AP , parkowanie jest ale muszą być linie i te chyba 6 km/h Co jest trudne. Tak wolno raczej po parkingach nie jeżdżę. Mam jeszcze czujnik to pewnie ułatwia
Summon od kilku lat leży. Parkowanie też cofneli w rozwoju, bo kiedyś wybierala miejsca bez oznaczeń i szybciej je znajdowała. Teraz to jest wg mnie 40% tego co było .
Twierdze, iż wersja na naszą strefę ograniczeń jest obslugiwana przez "drugi sort" programistów
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Ja nie narzekam na AP , parkowanie jest ale muszą być linie i te chyba 6 km/h Co jest trudne. Tak wolno raczej po parkingach nie jeżdżę. Mam jeszcze czujnik to pewnie ułatwia
Summon od kilku lat leży. Parkowanie też cofneli w rozwoju, bo kiedyś wybierala miejsca bez oznaczeń i szybciej je znajdowała. Teraz to jest wg mnie 40% tego co było .
Twierdze, iż wersja na naszą strefę ograniczeń jest obslugiwana przez "drugi sort" programistów
Ja na AP tez nie narzekam. Chodzi mi tylko o to, żeby po zmianie pasa sam się włączał i nie wymagał akcji z mojej strony.
Apropos zauważyliście, że w końcu w Joe Mode sygnały aktywacji i dezaktywacji AP zsostały mocno ściszone?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
u mnie się nie wyłącza , wrzucam kierunkowskaz i sama zmienia pas (ciężrek) lub ruch kierownicy . Czasem tylko trzeba to powtórzyc gdy sobie cos ubzdura ale na ogół robi to sama
Ale to FSD lub AP rozszerzony i na trasach , nie w mieście
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
A ja bym się nawet ucieszył z możliwości zapamiętania ustawień fotela pasażera z przodu:). Często na ładowarce przesiadam się na ten fotel, żeby sobie popracować na lapku (kierownica przeszkadza) i fajnie by było po tym wrócić do pierwotnego ustawienia fotela. No i ustawienie "drzemka" też by było zapamiętane.
Taka pierdoła ale za to chyba w miarę łatwa do zrobienia, jeżeli oczywiście hardware na to pozwala... Ale Elon kiedyś powiedział, że jest to "doable"!
 
Top