Holiday Update - spekukacje

zibizz1

Pionier e-mobilności
Jak po takim wyłaczeniu wsiadłem ponownie do auta to pokazało sie ostrzezenie, że jeszcze 4 razy i ban.i Chyba jest nowy napis czerowony coś w stylu "Nie odrywaj wzroku od drogi", jak sie z 2 razy pokaże to lepiej wyłaczyc ręcznie i właczyć ponownie autopilota.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Użycie danych z kamery wewnętrznej było kiedyś do zatwierdzenia wyrażenia na to zgody. Ciekawe czy odwołanie pozwolenia ma wpływ na AP?
A czy profil ma tu znaczenie? Bo można wywalić i.... zrobić sobie nowy
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Użycie danych z kamery wewnętrznej było kiedyś do zatwierdzenia wyrażenia na to zgody. Ciekawe czy odwołanie pozwolenia ma wpływ na AP?
A czy profil ma tu znaczenie? Bo można wywalić i.... zrobić sobie nowy
Czyli znowu, przez kilku debili, cierpi reszta :/
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Czyli znowu, przez kilku debili, cierpi reszta :/
Ale kilka ciekawostek:

1. Wycieraczki działają lepiej. Nie idealnie ale lepiej
2. Autopilot zachowuje się bardziej naturalnie. Częściej koryguję zakręt podobnie jak człowiek. Zazwyczaj na ostrych łukach na ekspresówce byłem zesrany bo jechał prosto na ścianę i nagle ostry zakręt. Teraz działa to płynniej.
3. Jak zwalnia przed autem i auto zmienia pas to zazwyczaj był 3-4 sekundowy lag zanim auto przyspieszało do żądanej prędkości. Obecnie działa to dynamicznej.

Co do samego Assist Park to jestem ogromnym fanem. Jak dla mnie działa super, jest bardzo dokładne, nawet jeżeli chodzi o przód pojazdu. Mimo kiepskich warunków u mnie płynnie rysuje świat wokół
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Ale kilka ciekawostek:

1. Wycieraczki działają lepiej. Nie idealnie ale lepiej
2. Autopilot zachowuje się bardziej naturalnie. Częściej koryguję zakręt podobnie jak człowiek. Zazwyczaj na ostrych łukach na ekspresówce byłem zesrany bo jechał prosto na ścianę i nagle ostry zakręt. Teraz działa to płynniej.
3. Jak zwalnia przed autem i auto zmienia pas to zazwyczaj był 3-4 sekundowy lag zanim auto przyspieszało do żądanej prędkości. Obecnie działa to dynamicznej.

Co do samego Assist Park to jestem ogromnym fanem. Jak dla mnie działa super, jest bardzo dokładne, nawet jeżeli chodzi o przód pojazdu. Mimo kiepskich warunków u mnie płynnie rysuje świat wokół
A jak idzie z omijaniem wysepek? Do tej pory robił to jak uczniak, czyli inicjował skręt w momencie mijania wysepki, zamiast przed?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
U mnie zawsze omijał spoko wysepki, trochę wygładzał ten slalom.
Jeszcze odnośnie tego banowania, czy ktoś już wie czy te punkty karne kiedyś się resetują? Czy może będzie tak że uzbieram do wakacji 4, a potem tuż przed długim wakacyjnym wyjazdem złapie 5ty i na całą trasę mam autopilota z głowy ?
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
A jak idzie z omijaniem wysepek? Do tej pory robił to jak uczniak, czyli inicjował skręt w momencie mijania wysepki, zamiast przed?
Oj niestety nie mam doświadczenia. Rzadko miałem odpalony w pobliżu wysepek
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wysepki - obie moje Tesle robily raczej zawsze dobrze, wyprzedzanie ma mniej zastanowień lecz nie jest taka skora jak kiedyś w MadMaxie. Mam radary i czujniki., to parkowanie jest dokładniejsze. Niemniej trzeba czasem dociągnąć, bo krawężnik z tyłu traktuje czasem jak linię i staje za płytko
W dalszym ciągu jadąc na AP po zwykłej drodze, trzeba mieć szczególną uwagę na inne auta ścinające zakręty (dla nas prawe) - boję się o lusterko lewe
Wycieraczki faktycznie lekko lepiej ale nie zawsze.
Ban trwać ma ok tygodnia. Dlatego jestem ciekaw czy działa w powiązaniu z profilem czy całym samochodem?
 
Last edited:

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ban jest na samochód. Na profil nie miałoby sensu. Ale ciekawe czy punkty karne które zbieramy kiedyś się resetują bez bana czy też tylko ta tygodniowa kara je resetuje.
 
Top