Homelink retrofit z poziomu menu serwisowego, brama Normstahl Magic 1000

pmlody

Pionier e-mobilności
Gdyby ktoś się zastanawiał:
  • moduł z grupy wieśwagena nie działa (ten oznaczony jako ADHL5D, tak jak teslowy)
  • sterownik Normstahl Magic 1000 działa w trybie standard z Homelinkiem teslowym
  • menu serwisowe -> low voltage -> homelink retrofit i mamy homelinka
 

MyTesla

Nowy na Forum
Czyli aktywację doposażonego HomeLinka robimy samemu z poziomu Menu Serwisowego?
U mnie rok temu gdy doposażałem do TM3 był serwisant z Tesla Mobile Serwis, fizycznie dołożył moduł następnie aktywował on-line.
Trzeba było zrobić Reset MCU i pojawiła się opcja "HomeLinka".
No i nowa funkcja pojazdu jest tez prezentowana w specyfikacji pojazdu (tam gdzie dane o silnikach itp)
 

Attachments

  • 1.JPG
    1.JPG
    61,5 KB · Liczba wyświetleń: 24
  • 2.JPG
    2.JPG
    71,7 KB · Liczba wyświetleń: 22
  • 3.JPG
    3.JPG
    83,3 KB · Liczba wyświetleń: 25
  • 6.JPG
    6.JPG
    134,4 KB · Liczba wyświetleń: 24

kARPIU

Fachowiec
Drodzy forumowicze, mam pytanie. Czy homelink zamontowany z przodu, bo takie jest jego miejsce, da rade otworzyc brame z samochody podjezdzajacego tylem do bramy? Czy kierunek ma znaczenie?
 

MyTesla

Nowy na Forum
Drodzy forumowicze, mam pytanie. Czy homelink zamontowany z przodu, bo takie jest jego miejsce, da rade otworzyc brame z samochody podjezdzajacego tylem do bramy? Czy kierunek ma znaczenie?
z bliskiej odległości i przedmiocie przed pojazdem do refleksji sygnału w kierunku odbiornika działa, najlepiej testować.

Domyślam się że wjazd do garażu tyłem?
To nie będzie problem bo Homlinka wzbudza wjechanie na zdefiniowany obszar GPS (promień obszaru do regulacji).
Zdefiniujesz na 25m, podjazd przodem, brama się otwiera i potem manewrujesz do wjazdu tyłem.
 
Top