S
Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
Gość
w R5 max konfig prawie 170k 
przyszłościowo warto Instera rozważyć ale tylko z większą baterią i po rabatachtak sie przyszlosciowo zastanawiam czy majac 500e z 2022 w srednim wyposazeniu (carplay, full ledy, wieksza bateria) jest sens sie interesowac tymi nowymi maluchami - i tak tym dalej niz 200km jednorazowo regularnie sie jezdzic nie chce wiec chyba zaden zysk z takiej wymiany
poki co z maluchow to najwygodniejsze jest mini cooper se - tam siedzi sie jak nalezy a nie jak na krzesle kuchennym
to jest V2L zasilanie domu będzie wymagało modyfikacji domowej instalacji elektrycznejMnie w insterze najbardziej podoba się V2L plus cena to jest genialne. 3.2kWh pozwoli utrzymać, lodówkę, piec, pompę przez kilkanascie-kilkadziesiat godzin.
Identycznie, jak pod agregat.to jest V2L zasilanie domu będzie wymagało modyfikacji domowej instalacji elektrycznej
Nic nie tłumacz. Jak jej nie pasuje to wyjmij wtyczkę z V2L jedź na kebaba, niech żona czeka aż "prąd wróci"Wytłumacz to żonie
według strony Hyundai Inster ma mieć akumulatory polimerowe litowo-jonoweInster to wspaniale zaprojektowane autko, wydaje się, że walka z e-C3 się zaczyna chociaż cały czas nie jestem pewien jaki system kondycjonowania baterii ma Citroen a jaki ma Hyundai. W naszym klimacie jest to dość istotny czynnik, Cytryna ma baterie LFP a Hyundi NCM, poza tym Inster ma jednak większy zasięg ale też wyższą cenę.