Hyundai & Rimac

BigB00

Posiadacz elektryka
Patrzę, że ta informacja jest z maja 2019r.
Niby mieli pokazać jakies wyczynowe (high performance) auto elektryczne lub wodorowe do 2020.
Chyba nic z tego nie wyszło. A może wyszło tylko nie kojarzę:unsure:
 

Konrad

Fachowiec
Podejrzewam, że pokłosiem tego porozumienia mogą być niektóre rozwiązania w platformie E-GMP. Szczególnie te dotyczące silników. Jest tam kilka nowatorskich smaczków (inwertery w pakiecie z silnikiem, chłodzenie olejem, odłączane przyłożenie, prostokątne cewki, etc.).
 

Giacomo

Fachowiec
Podejrzewam, że pokłosiem tego porozumienia mogą być niektóre rozwiązania w platformie E-GMP. Szczególnie te dotyczące silników. Jest tam kilka nowatorskich smaczków (inwertery w pakiecie z silnikiem, chłodzenie olejem, odłączane przyłożenie, prostokątne cewki, etc.).
Jednak musi byc cos na rzeczy :
 

BigB00

Posiadacz elektryka
Tak się zastanawiam, czy przypadkiem pomysł instalacji 800V nie wyszedł od Rimac'a?
Jest jakaś platforma 800V, która nie jest związana z firmą, która ma współpracę z Rimac'em?
 

BigB00

Posiadacz elektryka
Właśnie to zdanie mnie zaintrygowało. Wdrażają technologie od Rimac'a instalacji 800V, ale czy jeszcze ktoś poza Rimac'em stosuje instalacje 800V?
Choćby BYD albo coś?
A może ta instalacja jest opatentowana?
 

Giacomo

Fachowiec
tak daleko nie zaglebialem sie , ale nie bez powodu ma takie referencje : cytat z wikipedia " Rimac ist auch verantwortlich für den KERS-Hybridantrieb in Aston Martins neuem Supersportwagen, dem Valkyrie. Das Unternehmen produziert außerdem das Batteriesystem für Koenigsegg Automotive (speziell für den Koenigsegg Regera) und Jaguar, sowie auch für andere Autohersteller, und entwickelte Infotainmentsysteme für Renault. 2018 trat sie in eine technische Partnerschaft mit Pininfarina ein, dessen neues Fahrzeug, der Pininfarina PFo, auf der gleichen Plattform wie der C_Two basieren soll."
 
Top