Id.7 awaria

TomRS

Posiadacz elektryka
potraktoj moja wypowiedz anegdotycznie, ale osobiscie patrzac na obecna jakosc produktow vw nie zdecydowalbym sie na zakup nic elektrycznego tej marki (zreszta pisalem o tym w watku co wybrac po 3 latach z cytryna)

a teraz dlaczego: pracuje w niemieckiej firmie gdzie vw jest traktowany jako nobilitacja (krajowy produkt, patriotym lokalny itd). wielu kolegow z pracy mialo elektryczne vw (3x up, golf, passat hybrydowy)
wszystkie z wyjatkiem golfa przynajmniej raz w miesiacu byly w warsztacie z jakas awaria, w jednym up-ie zepsulo sie ogrzewanie, a w warsztacie padla jeszcze ladowarka. szef jezdzac passatem mial wyniemione wszystkie elektryczne podzespoly (bateria, silnik, falownik itd) - dalej sie psul po 1,5 roku takiej walki oddal pasata i wzial audi hybrydowe - duzo lepiej nie bylo - obecnie jezdzi skoda ale juz czystym dieslem

niby mala probka, ale dla mnie wystarczajaca - mialem kulka aut pod krtorymi dluzej sie lezalo niz jezdzilo i jak moge unikac potencjalnych problemow t oto robie

a tobie rzycze wytrwalosci w walce z oporna materia ev spod znaku vw :)
Mamy w firmie całą flotę Skód, co prawda nie elektryczne, ale koledzy którzy wymieniają te auta z biegiem czasu wszyscy zgodnie twierdzą, że każde kolejne jest gorszej jakości, coraz więcej również grubych awarii.
Teslę oglądają na razie jako dziwoląga ;)
 

less

Fachowiec
potraktoj moja wypowiedz anegdotycznie, ale osobiscie patrzac na obecna jakosc produktow vw nie zdecydowalbym sie na zakup nic elektrycznego tej marki (zreszta pisalem o tym w watku co wybrac po 3 latach z cytryna)

a teraz dlaczego: pracuje w niemieckiej firmie gdzie vw jest traktowany jako nobilitacja (krajowy produkt, patriotym lokalny itd). wielu kolegow z pracy mialo elektryczne vw (3x up, golf, passat hybrydowy)
wszystkie z wyjatkiem golfa przynajmniej raz w miesiacu byly w warsztacie z jakas awaria, w jednym up-ie zepsulo sie ogrzewanie, a w warsztacie padla jeszcze ladowarka. szef jezdzac passatem mial wyniemione wszystkie elektryczne podzespoly (bateria, silnik, falownik itd) - dalej sie psul po 1,5 roku takiej walki oddal pasata i wzial audi hybrydowe - duzo lepiej nie bylo - obecnie jezdzi skoda ale juz czystym dieslem

niby mala probka, ale dla mnie wystarczajaca - mialem kulka aut pod krtorymi dluzej sie lezalo niz jezdzilo i jak moge unikac potencjalnych problemow t oto robie

a tobie rzycze wytrwalosci w walce z oporna materia ev spod znaku vw :)
Na szczęście to nie nasze auto i go nie kupiliśmy. To jest służbowe auto mojej Żony.co oczywiście oznacza że to Ona mam pewne perypetie ze zgłaszaniem usterek, samochodami zastępczymi itp. Jednocześnie (kilka dni różnicy) było odebrane 5 sztuk id.7 i niestety tylko auto Żony zgłasza usterki. Zarówno ja jak i Żona staramy się podchodzić do tego na luzie bo znacznie gorsze rzeczy mogą nas spotkać niż awaria służbowego auta.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Na szczęście to nie nasze auto i go nie kupiliśmy. To jest służbowe auto mojej Żony.co oczywiście oznacza że to Ona mam pewne perypetie ze zgłaszaniem usterek, samochodami zastępczymi itp. Jednocześnie (kilka dni różnicy) było odebrane 5 sztuk id.7 i niestety tylko auto Żony zgłasza usterki. Zarówno ja jak i Żona staramy się podchodzić do tego na luzie bo znacznie gorsze rzeczy mogą nas spotkać niż awaria służbowego auta.
Ja w Buzzie po zakupie miałem (m.in. wracając z Francji) co jakiś czas komunikat o błędach różnych systemów, wizyta w ASO zakończyła się wymianą akumulatora 12V.
 

Anderus

Zadomawiam się
potraktoj moja wypowiedz anegdotycznie, ale osobiscie patrzac na obecna jakosc produktow vw nie zdecydowalbym sie na zakup nic elektrycznego tej marki (zreszta pisalem o tym w watku co wybrac po 3 latach z cytryna)

a teraz dlaczego: pracuje w niemieckiej firmie gdzie vw jest traktowany jako nobilitacja (krajowy produkt, patriotym lokalny itd). wielu kolegow z pracy mialo elektryczne vw (3x up, golf, passat hybrydowy)
wszystkie z wyjatkiem golfa przynajmniej raz w miesiacu byly w warsztacie z jakas awaria, w jednym up-ie zepsulo sie ogrzewanie, a w warsztacie padla jeszcze ladowarka. szef jezdzac passatem mial wyniemione wszystkie elektryczne podzespoly (bateria, silnik, falownik itd) - dalej sie psul po 1,5 roku takiej walki oddal pasata i wzial audi hybrydowe - duzo lepiej nie bylo - obecnie jezdzi skoda ale juz czystym dieslem

niby mala probka, ale dla mnie wystarczajaca - mialem kilka aut pod ktorymi dluzej sie lezalo niz jezdzilo i jak moge unikac potencjalnych problemow to to robie

a tobie rzycze wytrwalosci w walce z oporna materia ev spod znaku vw :)
Wedle swoich doświadczeń to jaką markę byś polecił na dzień dzisiejszy? BMW?
 

p0li

Pionier e-mobilności
zadna jesli nie wiem do czego ma auto sluzyc - co innego nadaje sie na miasto co innego do latania 600km dziennie
 

less

Fachowiec
Aktualizacja.
Auto zostało przetransportowane do innego ASO. To już teraz prowadzi gość od flory u pracodawcy Żony. Żona dostała tylko o tym info i że w kolejnym serwisie zajmą się autem 1.10.
W apce VW dalej błędy widać
 

less

Fachowiec
Jest nowe info. Po wszystkich procedurach serwisowych i jazdach próbnych błędy powracają. ASO napisało do producenta. Zobaczymy co dalej, ale szykuje się dłuższa naprawa.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jest nowe info. Po wszystkich procedurach serwisowych i jazdach próbnych błędy powracają. ASO napisało do producenta. Zobaczymy co dalej, ale szykuje się dłuższa naprawa.
Dzięki za update, śledzimy temat (przynajmniej ja) z wypiekami na twarzy ;)
Szkoda by było żeby VW skopał tak udanego funkcjonalnie i efektywnie BEV-a.
 
Top