no tak zapomniałem, że jest coś takiego jak S. masz zupełną rację.ID.7? Do Tm3?? Przecież VW jest znacznie bardziej przestronny niż tesla S.
Wiara w to, że rabaty obejmują tylko specyficzną grupę zawodów jest naiwnością. Nie trzeba być nauczycielem, żeby uzyskać dobry rabatStosuja politykę rabatów dla grup zawodowych, a jak nie jest się tą grupą to frajersko przepłaca się.
Muszę przyznać, że Tesla jest jedyna w swoim rodzaju... Jeszcze 3 miesiące temu goście świętowali, że opcja wróciła.Zrzutka ekranu z mojej Tesli dla kolegi @vwir aby uwierzył, że nie mam wpływu na regen w Tesli:
View attachment 16981
Tylko że nie chodzi o zakup, tylko o samochód służbowy. W sumie nie rozumiem dlaczego do wyboru nie ma Tesli, która jest sporo tańsza od id.7 przynajmniej na papierze. Pewnie kwestia rabatów flotowych.Co do wybory pomiędzy kia a wv
Moim zdaniem zakup kia/hiundai przy ich polityce jest nieopłacalny dla zwykłego człowieka, czy JDG lub innej firmy. Stosuja politykę rabatów dla grup zawodowych, a jak nie jest się tą grupą to frajersko przepłaca się. A jak ktoś zmienia co 2-3 lata auta, to dopiero odczuję dużo większą utratę wartości, niż w przypadku zakupów z normalnej firmy. Pierwsza z ofert nowego elektryka na otomoto, przzy segregacji od najnowszego ogłoszenia.
![]()
Nowe Hyundai IONIQ 5 - 192 150 PLN, 10 km - Otomoto
OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polskawww.otomoto.pl
W takiej jednej firmie pod PZ zastanawiali się nad TmX dla członków zarządu. Kosztowo Tesla wychodziła lepiej niż niemiecka konkurencja marek premium, ale została zdyskwalifikowana przez możliwy kłopot z serwisem. Floty często mają umowy z konkretnym, pobliskim dealerem na pełen zakres usług i nawet opony się zmienia w ASO. A gdyby w Tesli wystąpiła jakaś usterka, to pracownik mógłby być zmuszony, żeby jechać do serwisu w Warszawie. Dla firm spoza Warszawy to będzie strata 2 dni roboczych.W sumie nie rozumiem dlaczego do wyboru nie ma Tesli, która jest sporo tańsza od id.7 przynajmniej na papierze. Pewnie kwestia rabatów flotowych.