ID4 77kW

marcinsz

Zadomawiam się
Miałeś okazje tez jechać wersja Pure 148KM ta co ma 10,9 do setki ? Czy jechałeś wersja 204KM ?
zastanawiam się na drugim elektrykiem tzw „pojemnym” rodzinym większym od Leaf II i tak myśle ze z rabatem Ok 5%!wersja podstawowa wyszłaby poniżej 150k , pytanie czy warto ....
Jeździłem 1st edition (nie 1st MAX) 77kW 204KM tj. bez HUD i Matrix LED. Dynamika bardzo w porządku, chciałbym też gdzieś dopaść Pure 149KM ale to może być trudne ;) Jeżeli szukasz dużo miejsca to w ID 4 je znajdziesz bez problemu.

Już byłem skłonny zamawiać po pojawieniu się w piątek nowego cennika jednak teraz okazuje się że:
- pure ma tylko ładowanie DC 50kW w polskim cenniku - wysłałem zapytanie czy to nie błąd,
- dziwnie wyceniony jest HUD i niektóre pakiety - 2x drożej niż w cenniku niemieckim bądź polskim dla ID.3, wygląda na kolejny błąd.

Dodam jeszcze że mi udało się otrzymać ofertę z rabatem rzędu 2%. Jeżeli otrzymałeś propozycję 5% upustu z chęcią dowiem się w jakich okolicach.
 

Master

Fachowiec
Jeździłem 1st edition (nie 1st MAX) 77kW 204KM tj. bez HUD i Matrix LED. Dynamika bardzo w porządku, chciałbym też gdzieś dopaść Pure 149KM ale to może być trudne ;) Jeżeli szukasz dużo miejsca to w ID 4 je znajdziesz bez problemu.

Już byłem skłonny zamawiać po pojawieniu się w piątek nowego cennika jednak teraz okazuje się że:
- pure ma tylko ładowanie DC 50kW w polskim cenniku - wysłałem zapytanie czy to nie błąd,
- dziwnie wyceniony jest HUD i niektóre pakiety - 2x drożej niż w cenniku niemieckim bądź polskim dla ID.3, wygląda na kolejny błąd.

Dodam jeszcze że mi udało się otrzymać ofertę z rabatem rzędu 2%. Jeżeli otrzymałeś propozycję 5% upustu z chęcią dowiem się w jakich okolicach.
Zakładam że będzie 5% na postawie obserwacji udzielonych rabatów w VAG , głównie u Skody Eniaq . Jestem przed jazda próbna ale czekam na wersja Pure , potem dostanę ofertę , odezwę się
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Odnośnie upustów, które mi zaproponowano. Dla oferty z końcówki kwietnia na ID 4 77 Pro Performance Business - cena auta z wyp. dodatkowym 232 tyś. upust 12 tyś. Dla wersji Life - cena auta 216 tyś. upust prawie 11 tyś.
Będzie bardzo fajnie jeśli będziemy się dzielić ofertami wraz z upustami.
 

Master

Fachowiec
Odnośnie upustów, które mi zaproponowano. Dla oferty z końcówki kwietnia na ID 4 77 Pro Performance Business - cena auta z wyp. dodatkowym 232 tyś. upust 12 tyś. Dla wersji Life - cena auta 216 tyś. upust prawie 11 tyś.
Będzie bardzo fajnie jeśli będziemy się dzielić ofertami wraz z upustami.
To tak mniej więcej jak powyżej napisałem 5% , ja byłem tydzień temu i pytałem o wersje Pure 52kwh - upust Max 8-9 tys dali czyli 160 tys * 5% wychodzi wiec podobnie
Jak myślisz czekamy jeszcze ? Zbierać na 77kwh ?
Kurczę ta bateryjka 77 to jednak jest dużo większa , sam nie wiem …
 

marcinsz

Zadomawiam się
To tak mniej więcej jak powyżej napisałem 5% , ja byłem tydzień temu i pytałem o wersje Pure 52kwh - upust Max 8-9 tys dali czyli 160 tys * 5% wychodzi wiec podobnie
Jak myślisz czekamy jeszcze ? Zbierać na 77kwh ?
Kurczę ta bateryjka 77 to jednak jest dużo większa , sam nie wiem …
Ja czekam na 52kWh i 110kW moc ładowania.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Ja miałem wybierać między ID4 a TM3SR+. Już miałem zamawiać TM3 ale Kia EV6 strasznie zamieszała. Czekam więc z zakupem do przyszłego roku. Albo będzie TM3 z Berlina albą Kia EV6 77
 

Master

Fachowiec
Ja miałem wybierać między ID4 a TM3SR+. Już miałem zamawiać TM3 ale Kia EV6 strasznie zamieszała. Czekam więc z zakupem do przyszłego roku. Albo będzie TM3 z Berlina albą Kia EV6 77
TM3 a nie TMY ?
dla mnie wybory marzeń to TMY - ioniq 5 ( albo Kia ) - Nissan Aryia
VW ID.4 w wersji z mała bateria i podstawowym wyposażeniem jest jednak zdecydowanie taniej do kupienia od w/w trójcy
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ale irytujące jest to śmiecenie. To jest forum, a nie tablica reklamowa. Chcecie przekazać coś o autach to napiszcie jak na forum przystało. A nie "chcesz się dowiedzieć to obejrzyj film".
 
Top