Audi A6 C7 3.0TDI na fabrycznych rotorach 20cali z oponami pirelli p0.Podziel się informacją jakie to magiczne Audi miało wskazania prędkościomierza +/- 1kmh, bo zgodnie z moja wiedzą cała stajnia VW ma takie same prędkościomierze i przekłamanie o 5 kmh.
Sprawdzane wielokrotnie różnymi GPSami.
Sprawdzam takie rzeczy z prostej przyczyny - lubię wiedzieć, z większą dokładnością, ile "pali" moje auto.
Nie chcę umniejszać twojej wiedzy i umiejętnością, ale czy masz świadomość, że jeśli występuje przekłamanie w jakimś aucie to nie jest ono stałe i że zmienia się wraz z prędkością?
W tej sytuacji te auta jadą źleliterówkę poprawiłem - pisałem z kibla na telefonie
Narysuję Ci to, to może zrozumiesz - 3 auta na pasie głównym vs na tym samym odcinku 6 aut na dwóch pasach
View attachment 14536
Tak, jest gorsze. Napiszę to jeszcze raz wyraźnie. Jest gorsze z tego powodu, że najczęściej zmusza do zatrzymania się. Ryzyko konieczności zatrzymania lub spowolnienia do prawie zerowej prędkości rośnie wraz ze zbliżaniem się do przeszkody. To powoduje, że aby wjechać na lewy pas, lewy musi się zatrzymać lub zwolnić, a to spowoduje na 100%, że lewy kilka aut dalej stanie całkowicie, a w suwaku nie chodzi o zatrzymywanie się tylko o płynność dla wszystkich. To o czym piszę, świetnie pokazali w TOP GEAR, jak znajdę ten odcinek to wkleję. Jeździli sobie na jakimś torze dookoła i symulowali różne zachowania.Ale Ty chyba 5 razy napisałeś, że dołączanie na końcu pasa jest gorsze... no to chyba nie piszemy o tym samym.
Co do zasady - aby to działało ma być jeden za jeden. Niestety ja widzę najczęściej jeden za 3 itd.Gdyby go nie wpuścili przed końcem pasa, to nie było by problemu. Tak samo gdyby on nie wpuścił nikogo przed końcem, bo wtedy bilans nadwyżki wpuszonych aut byłby co najwyżej +1, a nie +3 albo +5 jak to zwykle bywa...
Jeśli lewy pas porusza się np. 40km/h to zwalnia tylko dlatego, że ten który się "wciska" nie może jechać te 40... a nie może bo ma przeszkodę. Stąd moje obserwacje, że im wcześniej to zrobi w dostępną lukę to nie spowolni tego ruch o ile zrobi to prawidłowo. Natomiast jeśli ktoś na lewym będzie musiał zwolnić do 20km/h aby ustąpić pierwszeństwa temu na prawym, to lewy kilka aut dalej praktycznie się zatrzyma...
Mnie nauczono prostej zasady, manewry należy przewidywać z wyprzedzeniem - bo to daje płynność i bezpieczeństwo.