Jak walczyć z kultem zapierdalania (prędkość)

zlp

Pionier e-mobilności
Cos się w narodzie zmienia. Coraz więcej agresywnie jeżdżących kierowców widuję w Volvo i Lexusach. Kiedyś nie do pomyślenia
Zmienia się i to na lepsze, popatrz na statystyki, wypadków jest coraz mniej.
Teraz mamy więcej kamerek.
Nienagrane sytuacje nie bulwersowały.
 
Last edited:

boa

Pionier e-mobilności
Zmienia się i to na lepsze, popatrz na statystyki, wypadków jest coraz mniej.
Teraz mamy więcej kamerek.
Nienagrane sytuacje nie bulwersowały.
To jest bardzo pozytywne! Ale mnie zdziwiła zmiana co do marek aut. Mówię z obserwacji, swojego doświadczenia, że o ile wcześniej to głównie przysłowiowy Seba w starym BMW, Audi najczęściej służbowe, czasami mercedesy, czasami jakieś marki popularne, ale nigdy wcześniej nie spotykałem volvo i lexusów z driverami proszącymi się o kajdanki
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Marka samochodu nie ma znaczenia, ot po prostu byle co, co jest szybkie, a BMW potrafią być, nawet takie po szkodzie całkowitej, gdzie Niemiec płakał (ze śmiechu) jak sprzedawał.

Przecież niedługo będzie ogrom tanich TM3, które dają burakom to, czego im potrzeba (no może prócz emisji smrodu i dźwięku)
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Marka samochodu nie ma znaczenia,
Ja ostatnio mam zaskakująco dużo przypadków z kompletnymi dziadowozami Toyoty Corolla i Camry (stawiam na floty i wk... przedstawicieli handlowych po zebraniu zjebek od szefa) i Sportage (nie wiem, śpieszą się na zebranie zarządu ROD, albo coś...).
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Przecież niedługo będzie ogrom tanich TM3, które dają burakom to, czego im potrzeba (no może prócz emisji smrodu i dźwięku)
Dźwięk też się ogarnie
1751088711364.png
 

Młody

Follow the White Rabbit
Cos się w narodzie zmienia. Coraz więcej agresywnie jeżdżących kierowców widuję w Volvo i Lexusach. Kiedyś nie do pomyślenia

Volvo już jakieś 2-3 lata temu trafił na podium piratów i zapierdalaczy. Na mojej liście to wyprzedziło nawet Audi i stare Hondy.
 

Młody

Follow the White Rabbit
Zmienia się i to na lepsze, popatrz na statystyki, wypadków jest coraz mniej.
Teraz mamy więcej kamerek.
Nienagrane sytuacje nie bulwersowały.

W 2024 było więcej niż 2022 i 2023. Statystyki za połowę 2025 prognozują, że będzie ich więcej niż w 2024!
 
Top