Jaka ładowarka mobilna 11kw ?

Dyzio

Zadomawiam się
Witam !
Jaką ładowarkę mobilną 11kw 3 fazową proponujecie a jakiej unikać czy mam się kierować tylko ceną ?

ZENCAR - jest wersja jakaś i wersja oznaczana NEW (nowy model E! )
Feyree ? coś jeszcze ?
 

Dyzio

Zadomawiam się
Wall Connector niech lepiej wisi na stałe na ścianie. Nie wiedzialem, że masz. Dobrze zrobiłeś kupując dodatkowo mobilnego Zencara.

Swoją drogą, przypomina mi się jak ojciec mojego kolegi koło 2002 roku przerabiał spalinowe auta na elektryki. Miał Toyotę elektryczną i Buicka którym kolega jeździł do szkoły. Otwierało sie klapkę wlewu paliwa i wyciągało wtyczkę 220V :D z kablem prosto do gniazdka. To był komfort ! W środku miał prostownik zamontowany na stałe.
 

wojtkow

Pionier e-mobilności
Tak samo ma Citroen Ami (i jego rodzina). Ale czy to takie wygodne? Przywiązanie do sieci 230V i jednego typu gniazda? IMO Type2 jest jednak lepsze (mimo, że wymaga EVSE)
 

vwir

Pionier e-mobilności
Swoją drogą, przypomina mi się jak ojciec mojego kolegi koło 2002 roku przerabiał spalinowe auta na elektryki. Miał Toyotę elektryczną i Buicka którym kolega jeździł do szkoły. Otwierało sie klapkę wlewu paliwa i wyciągało wtyczkę 220V :D z kablem prosto do gniazdka. To był komfort ! W środku miał prostownik zamontowany na stałe.
Mam tak w Vectrixie. Wcale to nie jest takie cudowne. Po pierwsze ogranicza Cię do 230V i jednej fazy, po drugie ogranicza Cię do 10-12A (w porywach do 16A). Do tego musiałem sobie zrobić przejściówkę, żeby móc się ładować ze słupków type2.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Do tego musiałem sobie zrobić przejściówkę, żeby móc się ładować ze słupków type2.
mozesz rzucic we mnie jakims schematem? bo moze zrobie sobie cos takiego do mojego motorka
 

vwir

Pionier e-mobilności
Miałem schemat na starym forum (samochodyelektryczne.org). Ale spróbuję gdzieś wykopać, może zapisałem.

Edit: znalazłem na sieci. Moj wyglądał praktycznie identycznie:

Tylko zamiast 680ohm dałem bodajże wartość odpowiednią dla 16A (czyli 1,5kohm). Pamiętaj żebyś dał wyłącznik (jak na schemacie) bo inaczej wtyczki nie wyciągniesz ze stacji ;)

Edit2: tutaj w ładniejszej formie: https://elweb.info/dokuwiki/lib/exe/fetch.php?media=adapter_typ2_cee.png

Rpp dobierasz z tabeli, czyli dla 16A 1,5kohm.
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
bozia w dzieciach niech ci wynagrodzi - szczerze mowiac mam te chchematy na dysku ale myslalem ze ta przejsciowka jest bardziej wyrafinowana :)

moj motorek ciagnie w porywach 2,5A wiec jak wtyczke ogranicze do 8A bedzie i tak nadto
 

kiosho

Nowy na Forum
Miałem schemat na starym forum (samochodyelektryczne.org). Ale spróbuję gdzieś wykopać, może zapisałem.

Edit: znalazłem na sieci. Moj wyglądał praktycznie identycznie:

Tylko zamiast 680ohm dałem bodajże wartość odpowiednią dla 16A (czyli 1,5kohm). Pamiętaj żebyś dał wyłącznik (jak na schemacie) bo inaczej wtyczki nie wyciągniesz ze stacji ;)

Edit2: tutaj w ładniejszej formie: https://elweb.info/dokuwiki/lib/exe/fetch.php?media=adapter_typ2_cee.png

Rpp dobierasz z tabeli, czyli dla 16A 1,5kohm.
Co to za wartość 16A? Jak ja dobrać do "siebie", i jaka to tabela?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Serio nie wiesz co oznacza 16A? Może daruj sobie robienie tej przejściówki?
To akurat było jasne pod początku.
Nie doradzajcie mu, bo jeszcze słupek zepsuje.
 
Top