Jaka zwykła ładowarka ? Vw id4

Hakun

Zadomawiam się
Taka chyba bardziej rozwojowa?
No tu może być problem z instalacją. 32A to już na tyle duży prąd że nie każda instalacja domowa jest w stanie go podać. To jest do jednofazowego ładowania do 7,4 kW. Z tego co się orientuję to ID 4 ma wbudowaną ładowarkę 3 fazową 11 kW i potrzebne jest EVSE lub wallbox 3 fazowy 16 amper.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Wiem ze każda pasuje pod warunkiem wejścia np
Typ2. Ale jednak oryginał to oryginał. Tak jak mówisz różne regulacje i przesyły.
Niekoniecznie.
Wcale oryginał nie oznacza lepszego evse, a czasem bywa dokładnie odwrotnie.

Np. cegły od Renault albo Nissana, to wielkie kloce i max 10A.
Ta od Kii wygląda o dwie klasy lepiej, no i 12A.
 
Last edited:

Jakub

Nowy na Forum
No tu może być problem z instalacją. 32A to już na tyle duży prąd że nie każda instalacja domowa jest w stanie go podać. To jest do jednofazowego ładowania do 7,4 kW. Z tego co się orientuję to ID 4 ma wbudowaną ładowarkę 3 fazową 11 kW i potrzebne jest EVSE lub wallbox 3 fazowy 16 amper.
Czyli nie dokupie do niego zwykłej ładowarki wolnej ?
 

Cav

Pionier e-mobilności
Bez problemu dokupisz.
No chyba że będziesz upierał się, przy evse sygnowanym logo VW.
Wtedy może być ograniczona podaż, skoro VW ich nie dodaje w std.
W takim przypadku oryginała dokupuje tylko ktoś kto go potrzebuje i raczej nie po to żeby odsprzedać za 1/3 ceny.
A za nową ze sklepu, zapłacisz nie kilkaset zł, tylko z 1500 minimum.
 
Last edited:

consigliero

Pionier e-mobilności
A mógłbyś podesłać zdjęcie jak wyglada ta ładowarka ? 10a co miałeś w aucie ? Rozumiem ze masz id3/4. ?
Najlepsze zdjęcie jakim dysponuję na szybko to tylko takie. W VW masz tylko wybór jednorazowa, taka jak moja albo trójfazowa. Regulacja mocy tylko z poziomu auta i chyba tylko w przypadku trójfazowej będzie efekt że zamiast 11kw będzie 6 kW. Jak myślisz z jakiego powodu moja leży? Po pierwsze jest wallbox a po drugie zbyt mało uniwersalna, dlatego mam teraz taką która nie tylko wykorzysta 3 fazy i schuko ale też zastąpi kabel do słupka typ 2. Bo najbardziej gratne są dwa kable w bagażniku, jeden od evse a drugi od kabla typ 2 typ 2. Rozumiem że już posiadasz taką od forda to po co ci inna ?
 

Attachments

  • E37C8A34-6EA7-4372-B70E-4D0852515560.jpeg
    E37C8A34-6EA7-4372-B70E-4D0852515560.jpeg
    419,9 KB · Liczba wyświetleń: 14

Jakub

Nowy na Forum
Najlepsze zdjęcie jakim dysponuję na szybko to tylko takie. W VW masz tylko wybór jednorazowa, taka jak moja albo trójfazowa. Regulacja mocy tylko z poziomu auta i chyba tylko w przypadku trójfazowej będzie efekt że zamiast 11kw będzie 6 kW. Jak myślisz z jakiego powodu moja leży? Po pierwsze jest wallbox a po drugie zbyt mało uniwersalna, dlatego mam teraz taką która nie tylko wykorzysta 3 fazy i schuko ale też zastąpi kabel do słupka typ 2. Bo najbardziej gratne są dwa kable w bagażniku, jeden od evse a drugi od kabla typ 2 typ 2. Rozumiem że już posiadasz taką od forda to po co ci inna ?
Sprzedajesz ta ładowarkę ?:)
 

Jakub

Nowy na Forum
Najlepsze zdjęcie jakim dysponuję na szybko to tylko takie. W VW masz tylko wybór jednorazowa, taka jak moja albo trójfazowa. Regulacja mocy tylko z poziomu auta i chyba tylko w przypadku trójfazowej będzie efekt że zamiast 11kw będzie 6 kW. Jak myślisz z jakiego powodu moja leży? Po pierwsze jest wallbox a po drugie zbyt mało uniwersalna, dlatego mam teraz taką która nie tylko wykorzysta 3 fazy i schuko ale też zastąpi kabel do słupka typ 2. Bo najbardziej gratne są dwa kable w bagażniku, jeden od evse a drugi od kabla typ 2 typ 2. Rozumiem że już posiadasz taką od forda to po co ci inna ?
Nie nie mam takiej od forda. Chce coś kupić dodatkowo żeby mieć na wyjazdy. W domu mam wollboxa.
 

nabrU

Moderator
@Jakub
1. Jak inni już napisali, nada się każdy inny (niekoniecznie VW) evse / kabel do gniazdka byle był zakończony złączem Type 2.
2. Oryginalny kabel VW (taki jaki ma Consi) ma nr części 1EA971675
3. To nie Messenger i pisanie na forach postów pod postem po kilku minutach nie jest w dobrym tonie. Jak chcesz coś dodać, edytuj swój poprzedni post. A najlepiej pomyśl najpierw co chcesz napisać i dopiero pisz...
 

Jakub

Nowy na Forum
@Jakub
1. Jak inni już napisali, nada się każdy inny (niekoniecznie VW) evse / kabel do gniazdka byle był zakończony złączem Type 2.
2. Oryginalny kabel VW (taki jaki ma Consi) ma nr części 1EA971675
3. To nie Messenger i pisanie na forach postów pod postem po kilku minutach nie jest w dobrym tonie. Jak chcesz coś dodać, edytuj swój poprzedni post. A najlepiej pomyśl najpierw co chcesz napisać i dopiero pisz...
Dzięki za numer. O to chodziło
 
Top