Jaki elektryk SUV/Crossover do 150k PLN?

piotr_ev

Fachowiec
Cześć Wszystkim,
Jakiego elektryka polecacie głównie do miasta z ładowarką pokładową AC 11 KW oraz możliwością ładowania na stacjach DC z jak największą mocą z obługą CCSa?
 
Last edited:

luki

Pionier e-mobilności
Rabatow nie ma na EX30 bo podobno takie zainsteresowanie, dostepnosc od listopada 2024r
Zawsze jak takie rzeczy słyszę, to zastanawiam się, że jeszcze się ktoś na to nabiera. Nie ma to nie ma, idę do konkurencji. A później widzę na placach auta które stoją i nikt z tych zainteresowanych ich nie chce... ale ceny nie obniżą 😕
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Tesla znów rozwaliła system…
W przypadku EX30 to raczej MG4.
Sam zrezygnowałem z zamówienia na EX30 w dniu premiery MG w Polsce....

Tesla to zupełnie inny segment, zupełnie nie rozumiem że ktoś może ją stawiać za alternatywę.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W przypadku EX30 to raczej MG4.
Sam zrezygnowałem z zamówienia na EX30 w dniu premiery MG w Polsce....

Tesla to zupełnie inny segment, zupełnie nie rozumiem że ktoś może ją stawiać za alternatywę.
Ja się nie odnoszę do konkretnego modelu, bo tu każdy wybiera co mu pasuje.
Tesla rozwaliła system przez to obniżanie cen, co skutkuje parciem na innych producentów. 👍
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Ja się nie odnoszę do konkretnego modelu, bo tu każdy wybiera co mu pasuje.
Tesla rozwaliła system przez to obniżanie cen, co skutkuje parciem na innych producentów. 👍
Nie bardzo efekty tego parcia widać.
Wolą nie sprzedać niż też obniżyć.
Czasowe akcje rabatowe na wyprzedaż rocznika gdzieniegdzie, to raczej skutek tego nie sprzedania.

Ale zgadza się - gdyby nie Tesla, to pewnie sprzedaliby więcej i rabaty byłyby mniejsze.
Ale główny zysk, to możliwość zakupu taniej Tesli.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Nie bardzo efekty tego parcia widać.
Wolą nie sprzedać niż też obniżyć.
Czasowe akcje rabatowe na wyprzedaż rocznika gdzieniegdzie, to raczej skutek tego nie sprzedania.

Ale zgadza się - gdyby nie Tesla, to pewnie sprzedaliby więcej i rabaty byłyby mniejsze.
Ale główny zysk, to możliwość zakupu taniej Tesli.
Jak Ktoś ma parcie na Teslę, bo teraz,
po tych kilku downgradach, to już nie jest wybór oczywisty.
I to może być ta nisza dla innych producentów, drogo ale z czujnikami parkowania i dźwignią kierunkowskazów. 😉👍
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jaki nr z autopilotem?,
Taki, że Tesla uważa iż należy do niej i może sobie z nim robić co chce teraz i w przyszłości, pomimo tego że kupujący zapłacił za niego z taką funckjonalnością jaka była w momencie zakupu.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Taki, że Tesla uważa iż należy do niej i może sobie z nim robić co chce teraz i w przyszłości, pomimo tego że kupujący zapłacił za niego z taką funckjonalnością jaka była w momencie zakupu.
Nikt normalny za to nie doplaca 20kzl
Bo to nie jest warte 😛
 

Michal

Moderator
Jemu chyba chodzi o zwykłego AP, przy czym to nie Tesla go psuje, tylko UN, bo to regulacje UN są głupie.
 
Top