Jaki samochód dla chłopa bezdzietnego acz sprawiedliwego?

chłop-teslowy

Zadomawiam się
Jeżdżę 50% po miastach na śląsku (tu drogi są dziurawe i zazwyczaj jeden pas z linią ciągłą, więc nie ma jak wyprzedzać zawalidróg w spalinowych gruchotach na wungiel z poprzedniej epoki) i 50% na trasie atuostradowej o długości 300km. Nie jestem w stanie przejechać tej trasy 300km na 1 ładowaniu przy prędkości > 140 km/h, a > 120km/h bez schodzenia poniżej niebezpiecznego 20% baterii.

Do kwietnia mam starą Teslę 3 tylno napędową w wynajmie. Jeździ super i może bym kupił nowe Long Range, gdyby nie minusy:
- awaryjność
- szybsza degradacja baterii w Long Range niż litowo jonowej w tylno napedowej
- zasięg
- tandetne wnętrze (Highland wygląda gorzej niż ta stara)

Rozważałem zakup nowego audi a4 200 konnego za 220k lub 265 za 250k. Niestety to są samochody dla 60 latka. W środku plastik, fotele słabe, a jeździ się jak żukiem.
Na 2 samochody mnie nie stać.
Wykminiłem, więc, że może kupię najtańsze a4 150 konne za 170k byle jeździło i poczekam na nową wersją Tesli 3. Pewnie za 3-5 lat wyjdzie nowa. Wtedy sprzedam ten dziadkowóz audi i wrócę do Tesli. Używane Audi rozchodzą się jak kołpaki Tesli na nierównościach - ludzie wciąż żyją legendami, że niemieckie znaczy nowoczesne i solidne, a kobity jako, że się nie znają totalnie na motoryzacji wciąż spermią do Audi i Teslę uważają za niemęską.
Dobry plan czy szkoda życia na gówniane samochody i ryzykować tę Teslę Long Range i się męczyć z 4 godzinnym ładowaniem na stacjach AC? (męczyć, bo trzeba wyjść z domu przed podróżą te 4h wcześniej, do ładowarki 500m).
 
Last edited:

chłop-teslowy

Zadomawiam się
chłopie, zejdź na ziemię, albo sfruń, bo już daleko odleciałeś

3 letnie tesle, to dopiero będą kończyć dobre leasingi i MOŻE będą w dobrych cenach do wykupu.
Ci, co kupili za gotówkę, chcą odzyskać częściowo włożony kapitał.
I widocznie ani właściciele tych aut, ani rynek nie sądzi że są warte mniej.

I to, że wydaje ci się że 3 letnie są warte 100k to radzę wiadro zimnej wody na głowę.
Za 100k to *może* dobrego passata uda się ogarnąć.

PS są jakiekolwiek tesle bez baterii litowej? xD Podpowiem, wszystkie bazują na licie.
no dobra to se czekaj na klienta co zapłaci 150k za 3 letnią zamiast 200k za nówkę z salonu, ja Ci nie bronię, ale ja tyle nie dam. Pracowałem kiedyś w firmie leasingowej w dziale analitycznym i tabele pokazywały, że po 3 latach masz 60% wartości auta. Elektryki zużywają się szybciej.
 

vwir

Pionier e-mobilności
1728218001749.jpeg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Do 8-10 tyg ciąży każdy z nas był ni rybka ni pipka.

Ch...z LGBT , tu przynajmniej ma się tego świadomość kim chce się być i sie jest i to jest OK.

Ale nie ma nic gorszego jak facet co myśli że jest facetem a jest zwykłą pipą. :cool:
Natomiast mam dobre zdanie gdy baba jest "z jajami"
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
no dobra to se czekaj na klienta co zapłaci 150k za 3 letnią zamiast 200k za nówkę z salonu, ja Ci nie bronię, ale ja tyle nie dam. Pracowałem kiedyś w firmie leasingowej w dziale analitycznym i tabele pokazywały, że po 3 latach masz 60% wartości auta. Elektryki zużywają się szybciej.
Ale to twój problem xD

Ja nie chcę sprzedawać aut, nie mam takiej potrzeby.
Za to ty chcesz kupić auto prawie nowe, za cenę która jest nierealna.

Tanio już było!
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Czasem warto poczytać takiego trolla, nawet lekko sprowokować, żeby zobaczyć jaki jest światopogląd tej "drugiej" strony medalu.

Jak dla mnie zwykły troll, i/lub marna próba prowokacji pod napisanie durnego artykułu w jakimś szm(a)otodzienniku.

Nie dziwię się że elektromobilność tak wolno rozwija się w Polsce.
Stereotypy, uprzedzenia ogólna ciemnota zamiast ciekawości, poszerzania horyzontów i współegzystowania.
 
Top