Jaki "zasilacz" EVSE do Smart ForFour ED?

Cav

Pionier e-mobilności
Czytaj co Ci piszą.
Najpierw wybiera się przyciskiem amperaż, a potem podłącza do auta.
I to cały Twój problem - nieumiejętna eksploatacja.
 

JareG

Pionier e-mobilności
czyli jak wszystkie w danym budynku mam na 16A to nie powinno być ładowanie 6A 1kW?
Powinieneś mieć 10-12A czyli 2kW albo i trochę ponad.

Pozdrawiam
 

vwir

Pionier e-mobilności
czyli jak wszystkie w danym budynku mam na 16A to nie powinno być ładowanie 6A 1kW?
Powinno lecieć nawet i 16A. Generalnie evse nie wie jakie masz zabezpieczenie i jeśli instalacja na to pozwala (kable nie za cienkie i wystarczająco wysokie napięcie) to powinno działać tyle, ile ustawiłeś. Przy czym ja bym raczej ustawiał przed wpięciem wtyczki do auta, bo nie każde evse potrafi zmienić moc gdy jest już podpięte do samochodu.
 

tupel

Nowy na Forum
Powinno lecieć nawet i 16A. Generalnie evse nie wie jakie masz zabezpieczenie i jeśli instalacja na to pozwala (kable nie za cienkie i wystarczająco wysokie napięcie) to powinno działać tyle, ile ustawiłeś. Przy czym ja bym raczej ustawiał przed wpięciem wtyczki do auta, bo nie każde evse potrafi zmienić moc gdy jest już podpięte do samochodu.
przed włożeniem działa, można wybrać max 12A, 16A świeci na czerwono, auto ładuje się szybciej z domowego, dzięki za pomoc.
 

tupel

Nowy na Forum
Mam jeszcze pytanie, może tez pomożecie, auto z Niemieckiego rynku i ograniczone na 4,6kW - znacie kogoś Poznań lub okolice kto to odblokuje na 7,2kW?
 

vwir

Pionier e-mobilności
16A może wymagać czarów w stylu specjalne gniazdko z magnesem (można oszukać przykładając magnes do wtyczki). To jest raczej normalne, bo zwykłe gniazdka słabo znoszą długotrwałe obciążenie 16A.
 

Najnowsze dyskusje

Top