Dzięki za sugestie w sprawie mocy przyłącza.
1) Wychodzi na to, że nie ma różnicy w sile ładowania między WCgen3 Tesli, a EVSE na 3 fazy w przypadku modelu 3. Rozumiem, że WC3 Tesli jest wygodniejszy w codziennym użytkowaniu? Na forum angielskim trafiłem na dyskusję, że codzienne, stałe stosowanie przyłącza EVSE do gniazda siłowego może doprowadzić do uszkodzenia gniazda. Ponieważ gniazda nie są projektowane na tak długi przepływ. Nie wiem, czy to prawda. Ma ktoś z Was doświadczenie z użytkowaniem EVSE jako stałej metody ładowania.
2) Zastanawiam się nad zakupem EVSE na początek i ewentualnego dokupienia WCgen3 póżniej w miarę potrzeby. Mam co najmniej dwie stałe destynacje z gniazdem siłowym, więc nie chodzi tylko o użytek domowy. Z tego co widziałem ZENCAR 11kw można od razu przyłączyć do gniazda. Czy oprócz względów estetycznych robienie przejściówek do UMC Tesli ma jakieś dodatkowe zalety nad EVSE nie od tesli?