Jakie EVSE / Wallbox dla TM3?

Michal

Moderator
Ja kupiłem ładowarkę 3p razem z M3 i w ciągu tygodnia użyłem 5 razy podczas podróży w okolicy świat. W przyszłości każdy wyjazd w Bieszczady = ładowanie 3p. Mnie wkurza, że nie dodają takich kabli oryginalnie...
 

Michal

Moderator
A czy oprocz ladowarek 3P Tesli sa na rynku inne z mozliwoscia otwierania klapki, ktos, cos ??
Google: tesla charge port opener
;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mamy pilota. długie przytrzymanie przycisku bagażnika - otwiera klapkę

Ale obudzona Tesla ( może być tak, gdy podchodzimy z pilotem. /smartfonem i lekko nie otwierając ruszymy np tylną klamkę), potem wystarczyc nacisnąć klapke ładowania i się otworzy.
SĄ też takie pilociki tylko do portu ok 30 Euro

A tu chyba dla majsterkowiczów https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/open-chargeport.21001/
 
Last edited:

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Ja właśnie odebrałem Juice Booster'a 2 outletowego, śmiga pięknie. W zestawie adaptery czerwone commando (16A/32A 3fazy) + Typ2, Bardzo porządnie wykonane, właśnie się ładuje 11kW z gniazdka w garażu. Ładowanie 65-100% w 3h30min. Mega nic więcej dodać, jak tylko chętnych hoteli by udostępniały "siłę" w gratisie :)
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Ja właśnie odebrałem Juice Booster'a 2 outletowego, śmiga pięknie. W zestawie adaptery czerwone commando (16A/32A 3fazy) + Typ2, Bardzo porządnie wykonane, właśnie się ładuje 11kW z gniazdka w garażu. Ładowanie 65-100% w 3h30min. Mega nic więcej dodać, jak tylko chętnych hoteli by udostępniały "siłę" w gratisie :)
Mały update....
Modele Juice Booster 2 produkowane do połowy 2020 nie posiadają funkcji Schedule Departure dla Modelu 3. (wspomniane wcześniej na forum)
Funkcja Schedule Departure staje się przydatna przy scenariuszu kiedy chcemy mieć rozgrzaną baterię przed dłuższą podróżą. Auto ma podładować się na daną godzinę, co spowoduje optymalizacje zużycia energii.

Jeżeli planujesz kupić outletową/używana ładowarkę, polecam poprosić o numer seryjny urządzenia i napisać do producenta z prośbą o identyfikację daty produkcji i wersję firmware'u.

W obiegu rynku wtórnego są dwie wersje tychże ładowarek:
1) Produkowana najwcześniej ( do~2018) które nie posiadają zaktualizowanego hardware'u - przy takich nic nie da się zrobić, nadal będą ładować Model 3 ale bez opcji na aktualizację, moim zdaniem lepiej unikać
2) Produkowana do 2020 która ma zaktualizowany hardware ale kolejna łatka software jest wymagana aktywująca Scheduled Depatrure

W przypadku potwierdzenia od producenta że jest mowa o urządzeniu w pt2, wystarczy skontaktować się z serwisem i odesłać im ładowarkę do aktualizacji (magazyn w DE).
Koszt aktualizacji to 99EUR.

Pozdr
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A to ładowanie zaplanowane to nie ustawiasz w tesli ? tylko na ladowarce ?
Ja ustawilem w tesli i wszystko przebieglo normalnie i rano auto naladowane i bateria podgrzana a mam tylko zencara...
 
Top