Ja właśnie odebrałem Juice Booster'a 2 outletowego, śmiga pięknie. W zestawie adaptery czerwone commando (16A/32A 3fazy) + Typ2, Bardzo porządnie wykonane, właśnie się ładuje 11kW z gniazdka w garażu. Ładowanie 65-100% w 3h30min. Mega nic więcej dodać, jak tylko chętnych hoteli by udostępniały "siłę" w gratisie
Mały update....
Modele Juice Booster 2 produkowane do połowy 2020 nie posiadają funkcji Schedule Departure dla Modelu 3. (wspomniane wcześniej na forum)
Funkcja Schedule Departure staje się przydatna przy scenariuszu kiedy chcemy mieć rozgrzaną baterię przed dłuższą podróżą. Auto ma podładować się na daną godzinę, co spowoduje optymalizacje zużycia energii.
Jeżeli planujesz kupić outletową/używana ładowarkę, polecam poprosić o numer seryjny urządzenia i napisać do producenta z prośbą o identyfikację daty produkcji i wersję firmware'u.
W obiegu rynku wtórnego są dwie wersje tychże ładowarek:
1) Produkowana najwcześniej ( do~2018) które nie posiadają zaktualizowanego hardware'u - przy takich nic nie da się zrobić, nadal będą ładować Model 3 ale bez opcji na aktualizację, moim zdaniem lepiej unikać
2) Produkowana do 2020 która ma zaktualizowany hardware ale kolejna łatka software jest wymagana aktywująca Scheduled Depatrure
W przypadku potwierdzenia od producenta że jest mowa o urządzeniu w pt2, wystarczy skontaktować się z serwisem i odesłać im ładowarkę do aktualizacji (magazyn w DE).
Koszt aktualizacji to 99EUR.
Pozdr