Jednak FSD samo nie uderzyło w drzewo

solik

Pionier e-mobilności
Jakiś czas temu był wątek o tym wypadku, nie mogę go znaleźć


“Kierowca przyłożył wystarczającą siłę skrętu w lewo do kierownicy, aby wyłączyć FSD. FSD nie skręciło w lewo, tak jak twierdził.”
Można właściwie zobaczyć, jak FSD przez chwilę z nim walczy, zanim nastąpi przejęcie sterowania, co widać na wykresie momentu obrotowego.”
 

Kapibar

Zadomawiam się
Mi to wygląda trochę jak próba przejęcia kontroli nad FSD.
1749121619038.png

Autopilot się wyłącza w tym samym momencie, kiedy moment obrotowy aplikowany na kierownicę jest największy. Następnie moment obrotowy jest mniejszy i samochód skręca w lewo.

Więc moim zdaniem to wina sposobu wyłączania FSD.

Trochę wina kierowcy, bo mógłby w bezpieczniejszy sposób FSD wyłączyć, trochę wina złego interfejsu.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
@solik od tego posta dyskusja. Myślę ze mozna by ją przenieść z tamtego watku tutaj
 
Last edited:

solik

Pionier e-mobilności
wtedy by bylo, ze auto nami rzadzi i jest niebezpieczne bo czlowiek nie ma nad nim kontroli

problem polega na tym, ze jakby to samo sie stalo w innej marce to by pewnie nikt o tym nie uslyszal
 
Top