Juniper - czy warto czekać?

cwireq

Posiadacz elektryka
Czyli az taka duza roznica jest pomiedzy LR AWD i RWD?
Wg WLTP niby 35km różnicy zasiegu. Realnie pewnie 20km. Wg niektórych na trasie różnicy nie ma, według innych wyłączone silniki też generują opory rzędu 0.5-1 kWh/100km
 

eimi

Pionier e-mobilności
Przy 120km/h TMY LR RWD na pewniaka zrobisz 350km latem. Do 0 stopni też. Testowane na trasie wawa poznań (trochę za poznan)
Przy -3C 122kmh (120gps) mam 23-27kWh, tj na tej samej trasie z wiatrem 23 powrót 27. Daje to zasięg 326km - 278km, średnio 300km.

Przy 90kmh w tej samej temperaturze -3C mam 16kWh/100km z wiatrem 18kWh/100 pod wiatr co daje zasięg 469km-417km srednio 440km.

To są dane które sam testowałem na tej samej ekspresówce najpierw w jedną stronę a potem w drugą między węzłami bez przyspieszeń i hamowań. Opony całoroczne.

300km zima na autostradzie przy 140kmh jest nie do zrobienia, chyba że zwolnimy do tych 120 i nie będziemy jechać pod wiatr.
 
Last edited:

rceb

Zadomawiam się
Teraz poprawili te algorytmy i takie stykowe trasy dużo bezpieczniej można jechać. Chodzi o to, że w trakcie trasy podpowiada jak dopasować prędkość żeby dojechać z określonym %. Któraś z aktualizacji ostatnich to wprowadziła.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Jedna osoba pisze ze przejade ta trase, druga ze nie i komu tu wierzyc...
Jeśli tak Koledzy piszą to prawdopodobnie nie przejedziesz.. Albo inaczej - może by się dało tylko trzeba by mieć idealne warunki i zejść z baterią w okolice zera (co nie jest dla niej zbyt zdrowe). Jeśli jest to dla Ciebie "must have" to nie ma co ryzykować. Idealne warunki rzadko się zdarzają. Pytanie czy faktycznie takiego zasięgu potrzebujesz? Na odcinku Warszawa - Poznań jest sporo ładowarek, również przy samej trasie. Zjeżdżasz na 15 minut doładowania i lecisz dalej. Między dowolnymi dwoma punktami w kraju połączonymi autostradą również. Poza autostradą masz spokojnie zasięg powyżej 400km.
 

cwireq

Posiadacz elektryka
Przy -3C 122kmh (120gps) mam 23-27kWh, tj na tej samej trasie z wiatrem 23 powrót 27. Daje to zasięg 326km - 278km, średnio 300km.

Przy 90kmh w tej samej temperaturze -3C mam 16kWh/100km z wiatrem 18kWh/100 pod wiatr co daje zasięg 469km-417km srednio 440km.

To są dane które sam testowałem na tej samej ekspresówce najpierw w jedną stronę a potem w drugą między węzłami bez przyspieszeń i hamowań. Opony całoroczne.

300km zima na autostradzie przy 140kmh jest nie do zrobienia, chyba że zwolnimy do tych 120 i nie będziemy jechać pod wiatr.
Udało mi się postawić teslamate od sylwestra. Jak będę miał dłuższą trasę pochwale się zużyciem w moim TMY LR RWD bo aktualne 16.4 kWh/100km przez ostatnie 12000 km może być malo mówiące...

*chyba że ktoś pomoże na priv przerzucić dane z teslafi do teslamate bo jakieś błędy mi wyskakują Przy transferze :(

** robiłem 350km swoim TMY LR RWD i zostawało do4%
 
Last edited:

Najnowsze dyskusje

Top