Juniper - czy warto czekać?

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Wy się śmiejecie z tych kierunkowskazów, a ja myślę że Niemcy sobie ich nie zamontują jak typowy Polak, bo mają realne przeglądy rejestracyjne.
Moja żona też miała dwa zarzuty do modelu 3, rozmiar i właśnie one.

Połowa ludzi nie jeździ innymi samochodami i się postanowiła przyzwyczaić, druga czeka.

A tak serio, to skończyły się tam dopłaty. Reszta to tylko domysły.
 

nabrU

Moderator
Last edited:

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Moi faworyt: glacier blue ale chyba bym go zmatowił :)
 

nabrU

Moderator
No ten Glacier Blue ładny jest. Pewnie trafi też na TM3.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Ten nowy Y ma jedną, powiedzmy "wadę". Dotychczas od razu widać było, że przed nami czy za nami jedzie Tesla, nieważne czy 3, Y, S czy X. Czy z tyłu czy z przodu, były dość charakterystyczne światła, po których od razu można było rozpoznać markę. Nowy Y jest zupełnie inny, chyba jedynie tylne światła w delikatny sposób łączą go ze innymi modelami Tesli. Nie wiem czy to wada czy zaleta, ocenię jak na żywo zobaczę. Póki co, wygląda bardziej świeżo, ale też trochę nijako, jak jakiś chińczyk ;) Stary Y na zdjęciach też zupełnie inaczej wygląda niż na żywo, przynajmniej dopóki nie ma punktu odniesienia. Na zdjęciach wygląda jak przeciętnej wielkości samochód, a na żywo to ogromny kloc jest. Junpier/Opal na żywo też raczej będzie inaczej odbierany niż na zdjęciach czy filmach.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja nie wiem dlaczego uważa się że to brzydkie auto?Te wyginane blachy i dyfuzory plus np lampy tylne , spojlery i ogólne rokokoko plastki w karoserii to u innych to jest dopiero syf estetyczny .
To jak we wnętrzu ilość guzikow lamowek itp LEDy niestety to moda ale jeżeli mają jakieś funkcje to OK, czasem mogą mieć sens .
Na drodze Ygrek wygladal zawsze bardziej okazale od Trojki .Tylko te przody byly nijakie , mdłe i brzydkie .
Dla mnie Ygrek teraz jest OK.
Dupa pawiana w BMW czy paszcza wieloryba jak to bylo w Audi to zawsze mnie odstreczało.
Ale gust to gust... każdy ma inny
 

SokolEV

Posiadacz elektryka
No nie wiem, sprzedaż Y spadła o 30%.
Tutaj można argumentować, że czekanie na nowy model. Zawsze można jakoś argumentować :)

Jeśli mówimy o DE, to tam przede wszystkim sprzedaż BEV jako całości spadła drastycznie (28%), co jest w dużej mierze efektem likwidacji dopłat. Spadek MY na tym tle jest niewiele większy. Oczywiście Tesla straciła całościowo trochę udziału w rynku, zarówno w Niemczech jak i całej Europie, ale nie jest to jakaś katastrofa póki co. Zobaczymy co przyniesie 2025 i czy odświeżony Y coś poprawi dla Tesli, czy jednak konkurencja zacznie zyskiwać jeszcze bardziej (nie bez wpływu są same akcje polityczne Elmo).
 

OldSeb

Posiadacz elektryka
Nie miałem racji: foremna i kształtna zabudowa. Ładna.
Dokładnie, te wcześniejsze ujęcia były do niczego. Zakleić tylko te szkaradne paski świetlne z przodu i z tyłu i będzie git maszyna.
 
Top