Może ta plotka będzie samospełniającą się przepowiednią? Elon mocno umie w social media więc może doczyta co ludzi emocjonuje i każe zrobić większą?Plotka o zwiększeniu pojemności aku już wypłynęła przynajmniej w odniesieniu do Y LR.
jeżeli KIA wsadziła w podstawowy model EV3 baterię 87 kWh to spodziewałbym się reakcji Tesli adekwatnej do tego o czym piszesz. może właśnie jest czas na to żeby obudzić w społeczności pewne oczekiwania a nie potulnie jak barany dać się golićMoże teraz na forach anglojęzycznych właśnie grillować temat większej baterii rzędu 100kWh że wszyscy właśnie na to czekają?
dokładnie, baterie w okolicy 100 zaczynają się pojawiać częściej. ID7 tak samo bateria 91/86kWh a to segment przynajmniej w teorii konkurujący z Y.jeżeli KIA wsadziła w podstawowy model EV3 baterię 87 kWh to spodziewałbym się reakcji Tesli adekwatnej do tego o czym piszesz. może właśnie jest czas na to żeby obudzić w społeczności pewne oczekiwania a nie potulnie jak barany dać się golić(sorry nie dało powstrzymać palców na klawiaturze)
I zrobili z małego autka 4300 mm pojazd ważący 1900 kg bez pasażerów. Od początku byłem przeciwnikiem ciężkich SUV zwłaszcza w miastach. A tu jest kompakt 1900 kg. Kompletnie mnie to nie przekonuje. M3 Tesli powinien ważyć maksymalnie okolice 1900 kg, a najlepiej jeszcze trochę zejść. Jakby rozwój baterii pozwolił na zmieszczenie 100 kWh w takiej Tesli M3 przy takiej masie - wtedy super.jeżeli KIA wsadziła w podstawowy model EV3 baterię 87 kWh to spodziewałbym się reakcji Tesli adekwatnej do tego o czym piszesz. może właśnie jest czas na to żeby obudzić w społeczności pewne oczekiwania a nie potulnie jak barany dać się golić(sorry nie dało powstrzymać palców na klawiaturze)
Ale tesla tak samo robi, 82 bateria a uzytkowe 77-7887 ale duży bufor, zostaje z tego niecałe 82kwh? Potem można się chwalić małą degradacją zmniejszając bufor ;-D ale serio jeśli to będzie miało wydajność Niro to będzie całkiem fajne autko, byle rozsądnie je u nas wycenili.