Juniper - czy warto czekać?

cooler

Pionier e-mobilności
Plotka o zwiększeniu pojemności aku już wypłynęła przynajmniej w odniesieniu do Y LR.
Może ta plotka będzie samospełniającą się przepowiednią? Elon mocno umie w social media więc może doczyta co ludzi emocjonuje i każe zrobić większą?
Może teraz na forach anglojęzycznych właśnie grillować temat większej baterii rzędu 100kWh że wszyscy właśnie na to czekają?
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Może teraz na forach anglojęzycznych właśnie grillować temat większej baterii rzędu 100kWh że wszyscy właśnie na to czekają?
jeżeli KIA wsadziła w podstawowy model EV3 baterię 87 kWh to spodziewałbym się reakcji Tesli adekwatnej do tego o czym piszesz. może właśnie jest czas na to żeby obudzić w społeczności pewne oczekiwania a nie potulnie jak barany dać się golić ;) (sorry nie dało powstrzymać palców na klawiaturze)
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
87 ale duży bufor, zostaje z tego niecałe 82kwh? Potem można się chwalić małą degradacją zmniejszając bufor ;-D ale serio jeśli to będzie miało wydajność Niro to będzie całkiem fajne autko, byle rozsądnie je u nas wycenili.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
jeżeli KIA wsadziła w podstawowy model EV3 baterię 87 kWh to spodziewałbym się reakcji Tesli adekwatnej do tego o czym piszesz. może właśnie jest czas na to żeby obudzić w społeczności pewne oczekiwania a nie potulnie jak barany dać się golić ;) (sorry nie dało powstrzymać palców na klawiaturze)
dokładnie, baterie w okolicy 100 zaczynają się pojawiać częściej. ID7 tak samo bateria 91/86kWh a to segment przynajmniej w teorii konkurujący z Y.
Moim zdaniem 95/89 to nie jest takaś fanaberia. A słuszny kierunek.

Standard range wcale nie musi zwiększać baterii, zwyczajnie między nimi jest mała różnica.
 

blazej

Pionier e-mobilności
jeżeli KIA wsadziła w podstawowy model EV3 baterię 87 kWh to spodziewałbym się reakcji Tesli adekwatnej do tego o czym piszesz. może właśnie jest czas na to żeby obudzić w społeczności pewne oczekiwania a nie potulnie jak barany dać się golić ;) (sorry nie dało powstrzymać palców na klawiaturze)
I zrobili z małego autka 4300 mm pojazd ważący 1900 kg bez pasażerów. Od początku byłem przeciwnikiem ciężkich SUV zwłaszcza w miastach. A tu jest kompakt 1900 kg. Kompletnie mnie to nie przekonuje. M3 Tesli powinien ważyć maksymalnie okolice 1900 kg, a najlepiej jeszcze trochę zejść. Jakby rozwój baterii pozwolił na zmieszczenie 100 kWh w takiej Tesli M3 przy takiej masie - wtedy super.

A Y już i tak jest ciężkim autem.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
87 ale duży bufor, zostaje z tego niecałe 82kwh? Potem można się chwalić małą degradacją zmniejszając bufor ;-D ale serio jeśli to będzie miało wydajność Niro to będzie całkiem fajne autko, byle rozsądnie je u nas wycenili.
Ale tesla tak samo robi, 82 bateria a uzytkowe 77-78
 

GrzesiekG

Posiadacz elektryka
Plotki o dużych bateriach, fantastycznych zmianach itp. podrzuca konkurencja, która tylko czeka, aby spadła Tesli sprzedaż. Także, jak wszystkie przecieki, traktujmy z dystansem.

Zasadniczo TMY i TM3 były od początku bliźniacze, większość części identyczna - więc szanse na wielkie różnice między tymi modelami są bardzo małe.
 
Top