Juniper - czy warto czekać?

ypl

Pionier e-mobilności
Ja wszędzie zmieniam z RF na normalne. W G31 również. Różnica kolosalna. 2 lata i bez przebicia opony, a nawet gdyby to jest assistance i zawiozą do gumiarza, jak RF pojedziesz kilkanaście km na flaku to i tak do wymiany, w zasadzie zestaw na oś czyli od razu 2 kapcie w plecy, a na wakacjach będziesz czekał gdzieś w Chorwacji na nowe. Zwykle zawsze gdzieś znajdą jakąś używkę. Wolałem dopłacić 150 zł do assistance i mieć lepszy komfort. W ogóle od 17 lat jeżdżę i kapcia w trasie miałem raz bo wpadłem w mega dziurę i pogiąłem felgę.
Ale jak się przyzwyczaisz do tego komfortu, że możesz na kapciu jechać, plus rozcięcie opony przy większej prędkości, a auto nawet nie drgnie. Teraz już nie ale pierwsze dwa czy trzy miesiące to mi się dziwnie bez runflat jeździło.
 

ypl

Pionier e-mobilności
z wyborem Tesli jest jak z wyborem żony. można mieć Y czyli mieć za żonę grubą Bertę, pracowitą i do bólu praktyczną Niemkę, i jazda będzie twarda ze stałą prędkością bez niespodzianek albo wybrać 3 i mieć za żonę zwiewną i powabną blondynkę słowiańskiej urody, może pola ci nie zaorze bo ma niższy prześwit ale pojeździsz z uśmiechem na twarzy, jest zwinna i szybka a w końcowym rozrachunku mniej prądu zużyje ;) śmiało piszcie co myślicie :devilish:
Ja się nie zgodzę, żeby mieć zwiewną powabną blondynkę o słowiańskiej urodzie, to tylko e klasa w coupe, z R6 albo e63 amg (zależy jak powabna ma być). Ta e klasa co obie szyby przód tył możesz opuścić i nie ma słupka B. Albo ewentualnie bmw Z4.
 

inter

Pionier e-mobilności
Last edited:

JED 3City

Fachowiec
W kwestii zawieszenia jeszcze moje 3 grosze. Ja mam w g31 pneumatyczne zawieszenie, ale opony mają dość niski profil i to runflaty, mieliśmy jeszcze przed zakupem tesli f36 czyli 428 ix, czwórka gran coupe, też opony 19 cali tutaj był bardzo niski profil, klasyczne zawieszenie. Jazda czwórką to było jak jazda taczką na drewnianym kole w porównaniu do g31. Różnicy pomiędzy ygrekiem, a g31 ja nie czuję żadnej, ale z premedytacją kupiłem long range. I chociaż dokupiłem acc boost, i w zasadzie za kilka tysięcy więcej mogłem mieć wersję performance z ładniejszymi 20 calowymi kołami, to nie chciałem jej właśnie z uwagi na komfort podróżowania. Gdyby się dało wybrać wersję performance z felgami 19 cali, na większym profilu, i tak zestrojonym zawieszeniem jak w long range to bym brał performance.
Zrobilbym identycznie!
 
Top